kwietnia 06, 2014

Pierwszy stroik wielkanocno-wiosenny





Wykombinowałam sobie dzisiaj taki łatwy prosty i przyjemny stroik :) Widząc tak piękną pogodę wybrałam się do centrum ogrodniczego. Myślałam, że ze spokojem pochodzę sobie między roślinami, pooglądam, pomacam ;) no niestety, przyjeżdżam i co widzę? Brak miejsc parkingowych, co mi się jeszcze nigdy tam nie zdarzyło bo parking jest raczej wielki ;)) No dobrze, pokręciłam się i znalazłam. Co dalej? Żadnych wózków! Ok, wezmę koszyk, myślę sobie, wchodzę do środka i co? Tak, tak, dobrze myślicie, koszyków też brak. Skończyło się na tym, że przeciskałam się przez te tłumy dzierżąc moje drobne zdobycze w rękach :P


Jednym z tych "zdobyczy" był  wianek z gałązek. W domu wplotłam do niego świeże gałązki brzozy i bazie, do środka trochę mchu i jajek, a całość na starej, srebrnej tacy :)


 A wracając do moich dzisiejszych przejść, to po pierwszej trasie do samochodu, wróciłam pod sklep i czatowałam na wolny wózek :P na szczęście ruch był duży, więc długo nie musiałam czekać, nawet się trochę przerzedziło w środku mimo, że ciągle widziałam kolejnych ludzi wchodzących do centrum. Tym razem byłam bardzo rozsądna (no jak nie ja po prostu!) i kupiłam tylko kilka mniejszych kwiatków, żeby obsadzić jedną dużą donicę :)


Te białe kropeczki na żółtym tle pojawią się szczegółowo w następnym poście :)

 




 Na koniec jeszcze tylko maleńka prywata ;) Dzięki linkowi przesłanemu mi przez Archilochus (dziękuję!:) biorę udział w konkursie magazynu Weranda na wiosenne dekoracje :) Będzie mi bardzo miło jeśli zagłosujecie na moje zdjęcie (pojawi się pewnie jutro - po zatwierdzeniu przez administratora) :)




Pozdrawiam serdecznie! :)








Post bierze udział w:

http://www.uncommondesignsonline.com/10-spring-ideas-home-monday-funday-63/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+uncommondesignsonline%2FAxLR+%28Uncommon%29

3 komentarze:

  1. Bardzo ładna dekoracja. Lubię jak w stroikach pojawiają się żywe elementy. A na Twoja pracę chętnie zagłosuję :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger