kwietnia 08, 2014

Króliczki w groszki




Oszalałam na punkcie groszków :) Zamówiłam niedawno na allegro różne figurki z płyty mdf, są jajka, serduszka, motyle, zające i kilka innych ;)) To co widzicie na zdjęciach będzie przekazane w większości na kiermasz charytatywny do szkoły (od czwartku). Resztę porozstawiam wszędzie gdzie się da ;P






Te jaja mają też podstawki, niestety okazało się, że nie do końca pasują, więc najpierw muszę trochę podszlifować i powinno być ok. Fajne mają te ogonki, prawda? :P


 


A tutaj użyłam śliczne serwetki, pierwszy raz udało mi się zrobić decoupage z serwetkami bez żadnych fałd, jestem z siebie dumna :D


 
 

Obecnie tworzę wianki na drzwi, więc to już niedługo :)

Na koniec jeszcze jedno: biorę udział w konkursie magazynu Weranda na wiosenne dekoracje :) Będzie mi bardzo miło jeśli zagłosujecie na moje zdjęcie :)





Pozdrawiam!


5 komentarzy:

  1. Wspaniałe serduszko, pięknie, starannie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki ;)) nie myślałam, że te serce tak się spodoba, zrobiłam je w sumie tak tylko przy okazji :P to króliki miały być gwoździem programu ;D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger