marca 08, 2014

Kici Kici - Biały Kot :)




Witam w ten przecudnej urody dzień ;) pogoda przepiękna, więc latam z aparatem dokumentując postępy w ogrodzie i aż się buźka sama śmieje na takie widoki :D Ale zacznijmy od mojego nowego gościa. Wczoraj wieczorem zrobiłam kota, do którego już dłuższy czas się przymierzałam ;) Kupiłam kilka różnych rodzajów oczy przy okazji robienia dużego królika (tutaj), jedną z par były śliczne błękitne oczy, do których właśnie koniecznie chciałam dorobić kota :)


Niestety tamte oczy się nie sprawdziły, po pierwsze kiedy zostały otoczone wełną stały się strasznie ciemne i w ogóle straciły ten śliczny błękitny kolor, nawet kiedy były na białej wełnie, do tego jeszcze były jakieś takie wyłupiaste, że kot wyglądał lekko psychopatycznie :P


Zostałam więc zmuszona do wydłubania rzeczonych oczu :P po czym zrobiłam wełną własne.


Jak widać krokusy zaczęły kwitnąć :) w ogóle wszystko tak wyskoczyło w ostatnich dniach z ziemi, że hej :D



 

Ogonek kotka jest zrobiony na druciku, więc można nim majtać na wszystkie strony. Poza tym użyłam też naturalnej wełny, więc jest niesamowicie mięciutki i taki "do miziania" ;))



Pamiętacie samotnego krokusa z przedostatniego posta? :) już nie jest samotny, pojawia się ich coraz więcej.




 





no nie żebym coś mówiła, ale.... udało się! :D chyba ;) zasadzone kilka dni temu nasionka ruszyły, tzn.większość z nich. Codziennie sprawdzam ile nowych roślinek się pojawiło, przybywa ich z dnia na dzień :)


 
Również moich tulipanów jest dwa razy więcej :D


A tutaj tulipany, które kupiłam sobie w biedronce, trzeba wykorzystać ceny z okazji dnia kobiet ;))



Kicia bierze udział w wyzwaniu tutaj.

Będzie mi bardzo miło jeśli zagłosujecie na mojego kotka (głosowanie 18-25 marca) :))



Pozdrawiam ;)







Kotek już czekan na nowy dom na srebrnej agrafce :) zapraszam!

Anglojęzyczne link party

http://www.bystephanielynn.com/2014/03/sunday-showcase-party-237.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+UnderTheTableAndDreaming+%28Under+The+Table+and+Dreaming%29

17 komentarzy:

  1. CUUDOOWNYYY!!! A te oczka...jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love your cat! Great job on the eyes! My seeds are coming up too, in the greenhouse! Wonderful! Thanks! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, jaki cudny sierściuch :) Słodziak :) Kocham koty żywe i robione w każdej technice :)
    Pozdrawiam.
    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, ten kot jest po prostu przepiękny! I te śliczne oczy!!! ;)))) Jest taki puszysty, że chciałby się go cały czas miziać i to nie tylko ogonek ;)))) Super, jestem naprawdę pod wrażeniem!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Doszłam już do siebie po przeczytaniu opowieści o dłubaniu kocich oczu. Ufff. Teraz mogę napisać, że efekt końcowy jest super:) Śliczny kot:) Dzięki wielkie za udział w wyzwaniu:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki wielkie dziewczyny za tyle komplementów dla kici ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. nabrałam się na tego kotka :) śliczny
    a tak z drugiej strony to ja muszę się wziąć za wysiewanie, bo u Ciebie roślinki wschodzą a u mnie nadal w torebkach :(
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny ten kot, myślałam, że żywy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny, chciałabym takiego mieć, ale pewnie moje mruczki całego by go wylizały. Czasami zdarzy mi się zostawić wełnę gdzieś na wierzchu i zaraz znajduję ją całą mokrą i zaślinioną...
    Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest ryzyko jest zabawa :P może taka zaśliniona lepiej się filcuje? ;)))

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielki buziak dla Ciebie :* dzięki śliczne ;))

      Usuń
  11. Kot prześliczny, głos oddany :) Fajnie popatrzeć jak u Ciebie wszystko rośnie :) Ja zabieram się jutro. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuuuję :D powodzenia w poskramianiu roślinności ;))

      Usuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger