lutego 08, 2014

Króliczek ;)



No więc zrobiłam kolejnego większego zwierzaka :) Tym razem królik naturalnych rozmiarów (a właściwie to chyba nawet większy - tak na oko ponad 30cm). Czarno-biały z kilkoma łatkami i puchatym czarnym ogonkiem przekrzywia z zaciekawieniem głowę :) Aż się prosił o jakąś kokardę, więc dostał niebieską - potraktujmy to jako zwiastun wiosny ;)) Zastanawiam się na co zamienić mu wąsy bo mimo, że żyłka się sprawdza, to jednak mogłoby być lepiej.
Jak widać futerko raczej krótkie, oprócz łapek i wypiętej klatki piersiowej :)

Tym razem oczy kupiłam, wiecie jak ciężko kupić porządne oczy??? :P a jeszcze zabawniej jest jak się o takie rzeczy pyta w sklepie ;)) (ostatecznie kupiłam na allegro)


 





Znalazłam zdjęcie takiego królika kiedyś w internecie, o ile pamiętam to była aukcja na etsy.com, ale już się skończyła, więc niestety nie mogę żadnego linka podać. Swoją drogą naprawdę cuda można na tej stronie znaleźć :) również filcowe.











 



Wolne dni wykorzystam ile się da :) więc pojawi się kilka nowych zwierzaków (z czego jeden będzie do wygrania;)



Pan Królik jest do kupienia w moim sklepie na srebrnej agrafce (link do sklepu po prawej) :)


You can buy Mr.Bunny on etsy: here


Pozdrawiam serdecznie :)








Post bierze udział w:

http://www.stonegableblog.com/2014/02/the-scoop-105.html

18 komentarzy:

  1. Love it! Very good legs and color!♥Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przyjdę więcej do Ciebie,bo robiąc talie cuda wpędzasz ludzi w kompleksy;))
    No słów mi brak,więc już więcej nie napiszę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiałam jednak wrócić i powiedzieć,że jest boski,a jego łapki,skoki czy jak im tam,są najcudowniejsze,jakie widziałam;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :P no tak, króliczek taki do miziania ;))

      Usuń
  4. Króliczek cudowny!!!!!!Jeśli można doradzić ja jeśli muszę zrobić wąsy to biorę je ze......szczotki do zamiatania(oczywiście nowej) wycinam po kilka i już:)Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super pomysł! dziękuję!:D a ja tyle myślę i myślę skąd je wytrzasnąć :P

      Usuń
  5. ...on jest cudowny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Masz rączkę do takich rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  6. brakuje mi słów - ten królik wygląda jak żywy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziak!!! Z tą kokardką... uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny, wygląda jak żywy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny :) czekam na nowe zwierzaki, żeby powzdychać z zachwytem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny, jak prawdziwy. Jestem pod wielkim wrażeniem talentu :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cudny! my mamy 2 króliki, ale żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny! Jak prawdziwy wygląda :) A jaki miluśki w dotyku musi być!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger