lutego 15, 2014

Kaczki Dziwaczki



Wczoraj widziałam klucz kaczek :D wracaaaają, czyli koniec zimy, wiosna już za chwilę ;)
W związku z tym poczułam się w obowiązku kupić sobie trochę tulipanów :P przy okazji przydały się do zdjęć tych oto przesłodkich kaczątek ;)) Jedno żółte, drugie żółto-czarne :) Znowu dzióbki i łapki z modeliny :) Zdjęcia wyszły bardzo wiosennie, nawet słońce zechciało łaskawie współpracować :))



 




















Kaczuchy będą do kupienia na srebrnej agrafce :) 
Tak się ostatnio w ogóle zafilcowałam, że chyba przyszła pora pobawić się czymś innym, bo Was na końcu zanudzę tymi zwierzakami wszelakimi :P



Pozdrawiam i do następnego ;))


13 komentarzy:

  1. Patrząc na te kaczki trudno nie pomyśleć już o wiośnie... o kwitnących i pachnących kwiatach... o cieple promieni słonecznych... o rozwiniętych pąkach drzew... ale się rozmarzyłam... jednym słowem niech ta wiosna szybko do nas zawita...

    OdpowiedzUsuń
  2. So Charming! Perfect for Spring!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziutkie !!! ... i takie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki śliczne ;) trzeba przymusić wiosnę do przyjścia (nasionka pokupione!;), więc będę się starała pojawiać z tematyką wiosenną :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem! Wszystkie Twoje filcowe zwierzątka są takie realistyczne i ...słodkie. I sówka, i króliczek, i lisek, i piesek, i oczywiście kaczuszki. Co będzie teraz? Już czekam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności! Znowu jestem pod wrażeniem dzióbków i łapek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne kaczuchy ! Słowa są tu zbędne, trzeba tylko oglądać i cieszyć oko pięknymi obrazkami :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj zakochałam się ja w tej Twojej twórczości ;)) Nic nie poradzę - dodaję bloga do obserwowanych żeby być na bieżąco ;))) Kaczuszki są piękne. A już ta czarno - żółta to wygląda ja żywa ;)
    Pozdrawiam ciepło, Ania
    http://handmade-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger