stycznia 04, 2014

Tutorial - Balonowy Piesek z modeliny




Trochę mi się nudzi ;) A jak mi się nudzi, to wymyślam. No i proszę bardzo, stwierdziłam, że znowu pobawię się w reżysera i nagram jak robię coś z modeliny (bo jeszcze nie wiedziałam co;) 
Wykombinowałam takiego prostego balonowego pieska. Nawet z dzieckiem można coś takiego zrobić, więc może akurat komuś się przyda jako taka popołudniowa grzebanina :)


Do kręcenia zrobiłam sobie super profesjonalny stelaż na komórkę... z tektury :P (momentami widoczny w "kadrze";) Trochę drutu też było uwikłane w całą sytuację ;)) Daruję Wam tego widoku :P
Poniżej filmik, na razie bez dźwięku, może następnym razem przy robieniu czegoś trudniejszego nagram komentarz dźwiękowy (chociaż na pewno będzie mi się wydawało, że strasznie śmiesznie brzmię :P)




Później dodałam drucik, żeby pies mógł zawisnąć :P prawdziwa sadystka ze mnie ;)) 
Po wypieczeniu (tak, tak, już umiem, nikt w procesie nie zginął) polakierowałam, żeby błyszczał jak prawdziwy balon.


 




Pozdrawiam serdecznie ;)


3 komentarze:

  1. Piękny piesek, od pierwszego zdjęcia zastanawiałam się co on tak fajnie błyszczy, a to lakier - cwana bestyjko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł!! Wygląda jak prawdziwy balon dzięki połyskowi :D Fajny pomysł na ozdobienie dziecięcego pokoju :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger