stycznia 02, 2014

Top 10 Nakrapianego Jelonka 2013!


Jak ten czas leci ;)) Już drugi raz mam okazję robić roczne podsumowanie mojego "blogaska";) 
ALE zanim do tego przejdziemy, to chciałabym Wam, moi kochani, życzyć wszystkiego co najlepsze w tym rozpoczynającym się roku ;) Pechowa trzynastka sobie poszła, więc może czternastka będzie ciekawsza! I przy okazji, serdecznie dziękuję za wszystkie życzenia! :)

Kolejność postów przypadkowa, przy wyborze kierowałam się ilością wyświetleń i oczywiście własnym sentymentem ;P
Pod każdym zdjęciem znajdziecie link do danego posta.

Pierwsze jest super łatwe w wykonaniu etui na mp3/smartfona czy cokolwiek zechcemy.

Muzykująca Panda


Jeden z niewielu przepisów jakie pojawiły się na stronie, ale za to jaki pyszny! ;)) Warto spróbować.

Owocowe Kruchości


Wydaje mi się, że przed Wielkanocą udało mi się zrobić kilka naprawdę udanych ozdób, m.in. śliczne brokatowe i decoupage'owe jajka, świecznik z koralików czy kula z bazi.

Wielkanocne Jaja




Jajcarski świecznik i kici kula


Ponieważ fanów Harry'ego Potter'a jest dużo (wliczając mnie), ten post również wiele osób odwiedziło ;))

Kubek Accio Tea


Sposób na wykorzystanie starych, niepotrzebnych filiżanek.

Świeczka w filiżance


Sposób na wydrukowanie sobie fajnego obrazu na płótnie :)

Drukowanie na płótnie


Jeden z moich "głupszych" pomysłów, takie kasiowe porywanie się z motyką na słońce ;) Ale efekt wart grzebaniny.

Piórko z gwoździ


Wasz świąteczny ulubieniec :) Udawany domek z piernika.

Piernikowy domek


Mój pierwszy miś zrobiony z wełny czesankowej, później pojawiły się też inne, ale do misia Stefana mam największy sentyment ;)

Miś Stefan




Do tej dziesiątki dochodzą "dżokery", czyli posty, w których pokazuję inspiracje, a nie coś co sama zrobiłam. Takie posty zawsze cieszą się dużą popularnością, więc jeśli nie mieliście okazji to zapraszam, jest co podziwiać :)

Pomysły na Zaczarowany Dom

Pomysły na Zaczarowany Ogród

Pomysły na Zaczarowane Święta


Jutro kolejny post, powiem tylko, że makabryczna historia z Ciastkiem, który doznał oparzeń trzeciego stopnia, będzie miała Happy End :P


Pozdrawiam!


5 komentarzy:

  1. Kasiu fajnie tak poprzypominać sobie Twoje zmagania :) Ja też liczę na to, że ten Rok będzie dla mnie szczęśliwszy :) Czekam na szczęśliwej zakończenie Ciastkowej historii :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie powiedziałabym, że etui jest "super łatwe w wykonaniu". Jest tak ładnie wykonane, że mam wrażenie, że panda powstawała ze dwa dni co najmniej :) A strusie pióro podoba mi się bardzo, bardzo. Pomysł wyśmienity.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      A etui naprawdę jest super łatwe w wykonaniu ;) Jak się umie utrzymać nożyczki i pistolet do kleju to już 90% sukcesu :P

      Usuń
  3. Z wielką przyjemnością czytam i oglądam to, co zamieszczasz na blogu. Podziwiam Twoje prace, lubię bardzo atmosferę, którą tutaj tworzysz, piękne zdjęcia...Cały Twój świat jest taki zaczarowany, jak inspiracje w pomysłach na... Cieszę się, że niedawno odkryłam Twój bajkowy blog.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nawet sobie nie wyobrażasz jaką przyjemność sprawiłaś mi tak miłym komentarzem :))) więc baaardzo dziękuję :D
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger