stycznia 22, 2014

Poduszka Jabłuszko :)





Kolejna poduszka :) W przeciwieństwie do truskawki, tą wykombinowałam sama. O ile z liścia i łodygi jestem bardzo zadowolona, to nad całym kształtem muszę jeszcze popracować ;))



Przy pierwszym zszyciu w ogóle jakaś bardziej kość niż jabłko mi wyszła ;) Stwierdziłam, że muszę poduchę inaczej obszyć dopiero w połowie wypełniania przez mały otwór na górze :P Rozprułam cały bok, wyjęłam wypełnienie i kombinowałam dalej. Za drugim razem wyszło lepiej ale po skończeniu wydaje mi się, że jeszcze trochę zbyt podłużna jest. No cóż, przeżyję ;))




Ale z tego to jestem dumna, o! :P





Pozdrawiam serdecznie ;))


4 komentarze:

  1. Moja Droga, mam zaszczyt przyznać Ci wyróżnienie Liebster Blog http://decoupajage.blogspot.com/2014/01/wyroznienie-i-moje-nominacje.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Na twoim miejscu też bym była.Ja nie mam odwagi brać się za takie dzieła,krawcowa ze mnie jak z d........... gwóźdź.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo tu Ciebie miło:) Będe zaglądać.
    kreatywniejemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger