stycznia 09, 2014

Oh, Happy Day! :D (czyli paczka doszła)



Ależ mi się humor poprawił :)) W święta licytowałam na kilku aukcjach trochę fajnych gadżetów świątecznych i nie tylko. To co udało mi się wylicytować właśnie dzisiaj przyszło :D Jestem super zadowolona, tym bardziej zważywszy na cenę ;)


Tego ślicznego jelenia wylicytowałam za ok.30zł, a jest duży - ponad 40cm. Zrobiony bardzo porządnie, żaden tam tandetny plastik :) Jedyne co mi się nie do końca podoba to rogi, może przemaluję...



Dwa kolejne "eksponaty" to podświetlane scenki zimowe, pierwsza za 23zł, druga za 28zł :) Też duże - szerokie na ok. 50cm.
Ta prezentuje się fantastycznie kiedy jest włączona, i pięknie się mieni czego na zdjęciach nie widać.


 



Druga mnie rozczarowała, a to na niej bardziej mi zależało. Wygląda "ciut" inaczej niż na zdjęciach z aukcji :P O ile cała sceneria wygląda bardzo fajnie, to już postaci na niej występujące....no nie szczególnie.


Jakieś śmieszne pokemony :P


No i Mikołaj....eh ;)


Dla porównania zdjęcie z aukcji poniżej. Zwróćcie uwagę na tego Mikołaja. 
Zadanie z kategorii "znajdź 10 różnic" :P


Swoją drogą widziałam dzisiaj, że jest jeszcze kilka sztuk z obu rodzajów i parę innych fajnych rzeczy, więc jeśli Wam też się podobają to może się jeszcze załapiecie :)




Ostatnia wylicytowana zdobycz to duży lampion podświetlany lampkami ledowymi, w podstawie jest otwór, więc mogę sobie zamontować dowolny kolor :) Cały lampion ma 50cm wys. więc normalnie sporo by kosztował, a ja dałam za niego tylko 25! :D Jestem też baaardzo zadowolona z jakości, ciężki, porządny, ładne mleczne szkło (nie plastik), światełka z kablem w komplecie. Ależ będzie ładnie wyglądał na tarasie! :D Rzadko mi się zdarza mieć takie szczęście, zawsze mnie ktoś w ostatniej chwili przelicytuje ;))


A propos szczęścia, wczoraj się dowiedziałam, że w miejscowości, w której mieszkam jeden facet (nota bene nasz daleeeeki krewny) wygrał w lotto 2 miliony! Noż w mordę jeża! ;) Ja tu się lampionem ekscytuję a on taką sumkę wygrał :P A wyobrażacie sobie co to się tam teraz dzieje? Samochodów stoi tyle... najwyraźniej odnalazło się wielu przed laty zaginionych krewnych i przyjaciół ;))


No nic, żeby wygrać trzeba grać, więc może właśnie dlatego jeszcze nie wygrałam ;)
Trzeba mieć nadzieję :D


Pozdrawiam ;)


8 komentarzy:

  1. Ale u Ciebie się dzieje :) jesteś mistrzynią promocji i okazji. Nie wiem jak to robisz ale jesteś niesamowita :) Gratuluje Kasiu talentu! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. eee ..... aaaaaa.... oooooo .... a ja przepraszam gdzie? i jak ? ... pierwsza jest fantastyczna♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zdjęciu z aukcji jest nazwa sprzedającego (dynia71), jak go sobie wynajdziesz na allegro to otworzy się przed Tobą ogrom możliwości promocyjnych :P facet ma od groma najróżniejszych rzeczy i właściwie większość to właśnie licytacje, więc można super okazje dorwać :) pozdrawiam!

      Usuń
    2. dziękuję :)
      będę zaglądać
      po świecznikach ani śladu ;)))

      Usuń
    3. jak nie jak tak ;)
      tutaj masz jedną aukcję, kończy się za 1dzień, na razie 11zł, ale widziałam tam kilka aukcji takiej figurki:
      http://allegro.pl/2ze1140-fashionworld-sliczna-swiecaca-figurka-i3863577770.html

      Usuń
  3. ale Ci sie udalo;-)swietne zdobycze!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się ten lampion, świetny.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger