stycznia 21, 2014

Małe zakupy z przecen




Dzisiaj znowu chciałabym podzielić się z Wami fajnymi rzeczami, które ostatnio znalazłam w sklepach :)
Pierwsze z brzegu: pisaki do materiału z Ikei, trafiłam na nie zupełnie niechcący i jeszcze nie miałam okazji wypróbować, ale cena zachęca :D 7zł za 6 kolorów, kiedy jakiś czas temu przeglądałam coś takiego na allegro to pojedyncze pisaki były droższe ;)) Przy okazji wzięłam jeszcze prawdziwe super wielkie nożyczki do materiału :P Jest moc! ;)) Zupełnie inaczej się tnie czymś takim.


W Empiku trafiłam na takie dwie bombeczki, nie pamiętam ceny ale mniej niż 5zł :)



W Tkmaxx znowu "niechcący" ;) trafiłam na mnóstwo przepięknych świeczek, wybrałam tylko dwie rokefeler ze mnie żaden, cena - 30zł. Pachną przepięknie i dość intensywnie. Ta poniżej to róża herbaciana, druga to kwiat bawełny, bardzo delikatny i przyjemny zapach :) Bardzo spodobała mi się jeszcze świeczka wyglądająca jak słoiczek miodu (z wytłoczonymi w szkle pszczołami), ale to może następnym razem :D





Właściwie to nie mogę się doczekać aż je skończę :P te szklane naczynia są naprawdę śliczne :D


No i na koniec trochę bardziej planowany zakup. Chodziłam przy tych termoforach od kiedy się pojawiły w Empiku, ale jednak 40zł wydawało mi się za dużo. No i się doczekałam :) Po przecenach wyszło jakieś niecałe 15zł.


Na pożegnanie migawki z zeszłego tygodnia ;))







Pozdrawiam :)


4 komentarze:

  1. Super te zdobycze,u nas nie ma ikei i bardzo żałuję,termoforek naprawdę zjawiskowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie się dowiedzieć, że za coś przepłaciłam. Ja za jeden pisak dałam tyle, co ty za ten zestaw T.T
    Szkoda, że u mnie w mieście nie ma Ikei, bo co rusz widzę jakie fajne tam można dostać przybory do tworzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) nie wiem jeszcze jak z jakością tych pisaków :P może akurat okażą się kiepskie i nie będziesz żałować :P

      Usuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger