grudnia 22, 2013

Złota i czarna poducha poinsecja



Przygotowania świąteczne idą pełną parą :) Udało mi się ukończyć dwie poduchy, które również zostaną sprezentowane ;)) Jedna to kremowa poinsecja na złotej poduszce, druga jest większa - ten sam kwiat, ale na czarnej poduszce.







Chciałam Wam jeszcze pokazać jak ostatecznie wyglądała nasza szkolna dekoracja świąteczna :) W tym roku naprawdę na bogato ;))


Ostatni tydzień w pracy minął naprawdę przyjemnie :) Na każdej przerwie puszczane były świąteczne piosenki typu last christmas, wszędzie unosił się zapach mandarynek i w ogóle wszyscy byli w fajnym świątecznym nastroju :D Tak to ja mogę pracować! ;))) Tradycyjnie też w każdej klasie na ostatniej lekcji przed świętami obejrzeliśmy sobie Merry Christmas Mr.Bean (tutaj), i uczniowie to lubią i ja :) Oznacza to, że w tym tygodniu obejrzałam ten odcinek 12razy :P a i tak za każdym razem się śmiałam ;))) Polecam! Naprawdę wprawia w nastrój.


Jutro już na pewno pokażę mój stroik przed dom - wysoki na 1m ;) Właściwie gotowy tylko nie zdążyłam sfotografować - znowu mnie zachód słońca zaskoczył :P


Pozdrawiam!


5 komentarzy:

  1. Poduchy prawdziwy odjazd. Niesamowite! Czekam na Twój stroik przed domem. Zaczaję się tu jutro. U mnie świecą lampki na balkonach i się raczej sfotografować nie da , bo za ciemno. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) też jutro będę lampki wieszać na zewnątrz :)

      Usuń
  2. Wspaniałe te poduchy. Podziwiam, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger