grudnia 05, 2013

Zimowe dekoracje szkoły



Dekoracje wstępnie przygotowane :) W poniedziałek mamy charytatywny kiermasz świąteczny, więc atmosfera w szkole musi do wydarzenia pasować i wprawiać w dobry nastrój, żeby rodzice/uczniowie/nauczyciele chętnie sięgali po gotówkę :P

 
Najwięcej namęczyłam się przy śnieżynkach :)  W internecie znalazłam mnóstwo fajnych wzorów i sposób zaginania papieru. Zagięcie 27 sztuk zajęło mi półtorej godziny :P większość z tego rozdałam uczniom do wycięcia, sama osobiście wycięłam około 10.


Pięknie kontrastują na ciemnej, bordowej kotarze. 
Główną ozdobą jest natomiast bałwan, którego namalowałam w weekend. 


Na błyszczącym sztywnym papierze naszkicowałam bałwana ołówkiem, poprawiłam czarnym mazakiem i pobawiłam się trochę farbami akrylowymi, niektóre w metalicznych kolorach, więc fajnie się błyszczy :)







A tutaj już razem, bałwan w zamieci śnieżnej ;)





 

Moja chmura dostała śnieżynki zamiast kropli deszczu.




Rower, który robił furorę jesienią dostał pasażera w postaci mikołaja z wielkim worem prezentów i w super modnych butach :P (aż kilka osób zażartowało, że jak ja tak mogę swoje nowe buty oddawać :P nie wiem co to za insynuacje, to wybitnie nie mój styl ;)
Dzisiaj w tym rogu za rowerem pojawiła się duża choinka z czerwonymi ozdobami.


To są dopiero opony zimowe :P

 
Powiesiliśmy też wieniec nad którym sporo się namęczyłam ;) Hula-hop owinięty girlandą i czerwonym łańcuchem, z którego dookoła zwisają małe gwiazdki. W środku trzy duże gwiazdy, które pojawiły się też w każdym oknie :) Eh, no i z głowy, aż do wiosny mam względny spokój :P






Stoi już też tło dla kiermaszu

 
Czy tylko ja mam wrażenie, że wschody słońce w czasie mrozów są ładniejsze? :)




No nic, lecę, mam jeszcze mnóstwo do zrobienia a czasu coraz mniej :)))


Pozdrawiam :)








Zapraszam do polubienia mojego bloga na fb :) Będziecie na bieżąco;)

https://www.facebook.com/pages/Speckled-Fawn-DIY/634795876558852?id=634795876558852&sk=likes



10 komentarzy:

  1. Piękny wschód słońca <3
    Gwiazda śliczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Wschód słońca śliczny, szkoda że z moich okien takiego nie widać. Bałwana narysowałaś jak profesjonalistka, a ta chmura jak się urwie, hmmmmm to chyba będzie śnieżna nawałnica, mam nadzieję że nikt nie zginie. Śliczne dekoracje, napracowałaś się. Pozdrawiam o poranku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie spokojnie, nie urwie się :P chmura jest z paper mache - pusta w środku, i waży ok.6kg, a wisi na sznurze budowlanym, który utrzyma bez problemu kilka razy większy ciężar i to na pojedynczym sznurze (chmura wisi na potrójnie zawiniętym:)
      Więc na razie nikt nie zginie, no chyba, że mi w końcu na lekcji nerwy puszczą :P

      Usuń
  3. Kasiu chmura i rower z pasażerem mnie rozbawiły:) Super pomysł i piękne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja :) rower świetny z tzw. jajem :) Ja się też zabrałam za przygotowanie zimowej dekoracji sali nie omieszkam się pochwalić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to w takim razie czekam ;D może jeszcze coś podpatrzę ;))

      Usuń
  5. Bardzo misternie wykonane piękne płatki śniegu! Ale chyba największe wrażenie robi ta śniegowa chmura :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj sporo się przy niej namęczyłam, więc dziękuję za docenienie ;)))

      Usuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger