grudnia 24, 2013

Takie tam w święta :)



Wczoraj szybciutko zrobiłam bałwanki ze styropianowych kulek otoczonych solą gruboziarnistą (czy jak tam się ona nazywa;).





Schły na patyczkach. Jako kleju użyłam Mod Podge.


Światełka z Ikei jednak nie trafiły na okno, ciągle się odklejały, więc po prostu przewiesiłam je przez regał.




Oprócz małych sopelków, które pokazywałam na kominku i choince, kupiłam też 40cm sople ze szkła, pięknie wyrzeźbione :)) Niestety ich też nie mogłam w tym roku zawiesić tam gdzie planowałam, więc są częścią stroika na ścianie.


 

No i na koniec obiecane zdjęcia stroika z zapalonymi świeczkami :)))




Domki ładnie prezentowały się pod choinką, dodałam do nich kokardki na bokach, tak jak planowałam :) Na szczęście wszystkie prezenty się spodobały, uffff ;P



Decoupage'owe pudełka też przewiązałam wstążeczkami. Ślicznie :)

 

Cieszmy się świętami, tak szybko mijają ;P




Pozdrawiam!


3 komentarze:

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger