grudnia 10, 2013

Święty Mikołaj w wersji vintage


Dobra passa w kwestiach tworzenia chyba nadal trwa bo poniższa poducha wyszła mi nawet lepiej niż planowałam :D

Święty Mikołaj w starym stylu, może nawet taki bardziej Dziadek Mróz albo wielkopolski Gwiazdor :)))
Ale niestety pomysł nie był mój ;) znalazłam tę poduszkę razem z wzorem do wydrukowania tutaj.
Będę teraz nieobiektywna - moja wersja bardziej mi się podoba :P



Zrobiłam kilka poprawek używając tego co już miałam w swoich przepastnych zbiorach dupereli wszelakich :P Jedyne co dokupiłam to ta przepiękna tasiemka, którą przyszyłam dookoła poduszki.


Rumieńce zrobiłam mu różem, a róży ci u nas dostatek ;))







 


 




 





Amarylis mi się złamał, więc chociaż do zdjęć się przyda :)


Teraz jestem jeszcze w trakcie eksperymentów z bombkowym decoupage, zobaczymy co z tego wyjdzie :)


Pozdrawiam serdecznie;)


8 komentarzy:

  1. fajniutka podunia,która nadaje klimatu świąt
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna podusia:) Taka słodka:)
    pozdrawiam cieplutko
    aga

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie tam Twoja wersja też się bardziej podoba, może dlatego, że masz intensywniejsze kolory, takie jak lubię :) tamta jest bladzioch :) taka wersja cerkiewna, mnie się od razu z popem skojarzyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :P no może i trochę cerkiewna ;)
      Też wolę intensywniejsze głębokie kolory, te wszystkie pastelowe shabby chic'i to nie dla mnie ;))

      Usuń
  4. Fajna poduszka na święta.

    P.S. Ale domek z piernika jeszcze wspominam i wzdycham. Wyjątkowy jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam, ale jeśli mogę coś doradzić to podobno korzystniej jest mieć wyłączone komentarze z google+, bo nie trzeba wtedy potwierdzać obrazków i ludzie chętniej piszą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam włączonego google+ (wtedy nikt kto go nie ma nie mógłby komentować), ale wyłączyłam potwierdzenie obrazkiem (wkurzały mnie komentarze spamy;)

      Usuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger