grudnia 17, 2013

Świąteczne zakupy :)


Czyli to co Kasia lubi najbardziej :P Oczywiście nie pokażę wszystkiego co kupiłam w trakcie przygotowań do świąt, bo pewnie pomyślałybyście, że coś ze mną nie teges ;)
Dam po prostu kilka namiarów na naprawdę fajne rzeczy :)))

Pierwsza będzie przeurocza świeczka w słoiczku do kupienia w Rossmannie, na przecenie 5zł :) Nazywa się extremely chocolate i rzeczywiście pachnie niewiarygodnie! Jak najprawdziwsza czekoladka :) mmmmm...


Świeczki, czerwone z Auchan, złote gwiazdki z H&M Home.




Wyciągnęłam też mój wydruk renifera z zeszłego roku (drukowane na płótnie).


Ostatnio w Ikei trafiłam na takie śliczne gwiazdki do przyklejenia na okno, światełka są na baterie, więc ciekawa jestem ile na takim jednym zestawie poświecą.



Poza tym wreszcie  zmobilizowałam się i kupiłam trzy ramki na moje XXw. pocztówki :) Zawisną niebawem.


  
Wreszcie dorwałam tą śliczną karafkę w TkMaxx, tak przy niej krążyłam za każdym razem jak wchodziłam do tego sklepu, kosztowała 59zł, i wreszcie, ach wreszcie!, przecenili ją na 17zł! :D Ha! Dodam tylko, że karafka jest wyłącznie ozdobna - góra jest zaklejona.


Tutaj w prawdzie nie zakup, a moja grzebaninka - na papierze do pieczenia zrobiłam klejem z pistoletu taką tam gwiazdeczkę, żeby sprawdzić co się stanie :) Nawet fajnie wyszła, można by takie zrobić w większym rozmiarze i przykleić np. na okno.


Tutaj maleńka i przepięknie cynamonowo pachnąca świeczuszka z lokalnej kwiaciarni.


Na allegro udało mi się wylicytować tą piękną tacę - będzie dla mojego domku cynamonowego.


Pięknie zdobiona :))))


W TkMaxx kupiłam też taką super elegancką, bajerancką i w ogóle exclusive świecę (droga jak byk:P) dla kogoś kto bardzo świece lubi.


Robiłam w międzyczasie gwiazdki z brystolu, będą do powieszenia na ścianę.


W Rossmannie kupiłam przecenioną kulę z bałwankiem :) Zawsze chciałam taką mieć, więc dobrze się składa ;)) ok.22zł.


Niedługo następny post, tym razem z kolejnym DIY.



Pozdrawiam! :)))


5 komentarzy:

  1. Poszalałaś sobie widzę przedświątecznie. Super zakupy zrobiłaś. Tę karafkę to bym zwędziła, tackę również.U mnie kieszeń na dzień dzisiejszy świeci pustkami. Liczę na zasilenie przez Mikołaja. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widzę kochasz świece;))Ja też,ale niestety jestem uczulona na ich zapachy i po jakimś czasie mdli mnie okrutnie;((
    Wszystko co kupiłaś jest piękne, gustowne i co ważne,wyczekałaś ten czas,kiedy nie jest takie drogie;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście sporo tego:) Ale kto by się tym przejmował. Jutro lecę po świecę do Rossmanna. Lubię świeczki, zawsze przywożę zapasy z Ikei- polecam zestaw 3 świec w szklanych opakowaniach: Każda inaczej pachnie. Są świetne bo mają ładne i intensywne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu. 'Pokażę' w pierwszym zdaniu. Tak padło mi na oczy. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger