grudnia 01, 2013

Poduszka nr.1 - Renifer





Dzisiaj szybciutki post o pierwszej poduszce jaką zrobiłam :) I dlatego nr.1 - bo ta liczba może dojść nawet do 10 :P zależy jak z czasem będzie ;)) Tak więc przygotujcie się do prawdziwego potopu poduszkowego :D Łosia wycięłam z filcu, a przykleiłam go do poduszki przy użyciu fizeliny (nawet w empiku mają - ok.20zł za naprawdę spory kawał:)



 





Przy okazji przedstawię Wam jeszcze moją krowę :D 


Jeszcze nie oszalałam do końca, więc nie kupuję takich droższych ozdób w większych ilościach ;) Ale od czasu do czasu skuszę się na jedną taką "ciekawostkę". No i co tu dużo mówić, krowa wymiata :D


Kupiona w Home&You.




Pozdrawiam serdecznie :D


6 komentarzy:

  1. Krowa jest zarąbista :) :) :) poduszka świetna, na pewno będę obserwować poduszkowy potop :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ pędzisz, kiedy znajdujesz na to czas? Podusia prawdziwie świąteczna, a krowa zabójcza. Miałam na nią chętkę, były chyba w 2 kolorkach, ale cena mnie powstrzymała. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna poduszka i bardzo praktyczny sposób na wykonanie.
    Dziękuje za wizytę u mnie. Niestety już nie zdążę przygotować kursiku ale u kilku blogowych koleżanek są one dostępne. Podaje linki http://blog.decoupage-garden.com/2013/12/tutorial-ozdabianie-bombki-akrylowej-od.html oraz http://zapachjasminu.blogspot.com/2010/11/kurs-naklejanie-na-bombke-i.html.
    Ja nauczyłam się większości technik właśnie z takich kursików naszych blogowych koleżanek.
    pozdrawiam serdecznie Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D Przyda się bardzo, ale mam nadzieję, że też kiedyś zrobisz coś takiego, piękne rzeczy tworzysz, też tak chcę :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. uwielbiam poduchy...ta z reniferkiem jest bombowa...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wszystlo u ciebie jak zawsze pozdrawiam ciepło Marii

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger