grudnia 18, 2013

Poduszka Chevron i Skarpeta Świąteczna




Jakiś czas temu skończyłam kolejną poduszkę :) Tym razem we wzór o nazwie chevron - to te zygzaki, mam jeszcze taką w żółtym kolorze, ale nie miałam czasu się nią zająć niestety.


Poza tym zrobiłam też skarpetę, dużo bardziej skomplikowaną niż w zeszłym roku :) No i po raz pierwszy zrobiłam wszystko absolutnie własnoręcznie, włącznie z szyciem :D Tak, tak, umiem szyć na maszynie;)))


Jak już się z uszyciem samej skarpety uporałam, to zabrałam się za wycinanie elementów z różnych kolorów filcu, wzór do tego wszystkiego znajdziecie tutaj. Później ręcznie obszyłam każdy element, w niektórych miejscach kontrastującą nicią, w innych pasującą. 

 

Do tego oczka, dzwoneczek na czapkę, lizaki laski i ozdobne koraliki na skarpetce :)))



 







Na wykończenie czekają też trzy poduszki, które będą prezentami :) I pierwszy raz zrobiłam bombki decoupage, muszę jeszcze tylko pudełko zrobić i pokażę co wyszło ;))


Pozdrawiam serdecznie,


10 komentarzy:

  1. poduchy świetne ale skarpeta robi wyjątkowe wrażenie :):) chyba za sprawą tych filcowych ozdóbek - rewelacja, podziwiam :)
    Zdradź proszę gdzie udało Ci się kupić cukrowe laseczki (te biało -czerwone) ja obeszłam pół miasta ale niestety nigdzie nie mogę na nie trafić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) cukrowe laseczki kupiłam w zwykłym kiosku w centrum handlowym, ale wiem, że na pewno w superpharmach mają po 2,5zł za sztukę (przy kasach).

      Usuń
    2. W superpharm też byłam i już się nie załapałam, będę polować dalej :) dzięki.

      Usuń
  2. Piękne, szkoda że ja nie mam cierpliwości i talentu do takich rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, ale się rozszalałaś;) Cudna skarpeta:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedawno odkryłam Pani blog i jestem w szoku, co wejdę, to inne cudeńka! Wszystkie rzeczy, które Pani tworzy, są takie piękne.
    To wspaniałe mieć taaakie zdolne dłonie :) zrobiłaby Pani furorę ze swoimi wyrobami na jakimś kiermaszu świątecznym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baaardzo dziękuję za tak miłe słowa :) fajnie tak z rana coś takiego przeczytać, aż się ma ochotę dalej grzebać ;)))

      Usuń
  5. WOW ! Jestem pod wielkim wrażeniem tej skarpety. Po prostu rewelacja, chyba muszę się rozejrzeć za jakimś filcem. Na prawdę świetnie wyszło. Bardzo dokładna i precyzyjna jesteś :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja muszę sobie takie świąteczne poduchy sprawić, ale w tym roku niestety już nie zdążę :) Skarpeta rewelacja -jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger