grudnia 12, 2013

Gwiazda w doniczce


Dzisiaj projekcik, który zajmie Wam jakieś 20min, a wygląda naprawdę fajnie :)
Styropianowy stożek obkleiłam po prostu gwiazdami, których zamówiłam mnóóóóóstwo do zrobienia wianków. Do stożka przykleiłam uciętą gałąź i zamocowałam w doniczce (której znalezienie zajęło mi najwięcej czasu z tego wszystkiego;)
Moja wersja akurat nie jest zbyt duża, ale gdyby zrobić większy stożek z brystolu gwiazdy na pewno robiłyby ogromne wrażenie :)))







Niestety tym razem jakość zdjęć jest dość wątpliwa ;) robiłam je w sztucznym świetle i ta ciemna czerwień źle wygląda (oczywiście na żywo to zupełnie co innego;)





Inne posty z użyciem tych samych gwiazd betlejemskich:





Pozdrawiam:)


5 komentarzy:

  1. ardzo dobry pomysł, podoba mi się taka wersja zagospodarowania gwiazdy:) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dekoracyjne drzewko, wygląda świetnie :) dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger