listopada 01, 2013

Szop pracz i inne bałwany



No i proszę bardzo, po trzech dniach grzebania "z doskoku" skończyłam mojego szopa pracza, powiedzmy, że nazwiemy ten 'model' Franklin ;) A ponieważ jest bardzo elegancki, dostał gustowny szydełkowany szalik, w którym bardzo mu do eee....twarzy? :P


 


 


W międzyczasie, ogarnięta już szałem ozdób bożonarodzeniowych, zrobiłam dwa bałwany, taki Flip i Flap. Generalnie wydaje mi się, że zaczynam się wprawiać bo:
po pierwsze, szybciej mi te całe filcowanie idzie,
po drugie, łamię mniej igieł ;))
po trzecie, trochę rzadziej żgam się w palce :P










Na święta chciałabym jeszcze zrobić jednego z tych:




Który, ach! Który??? :D Jak myślicie? ;)))


Pozdrawiam serdecznie,


12 komentarzy:

  1. No cudny ten szop! Zreszta cala reszta z tego i poprzedniego posta tez! :) Pieknie Ci to wychodzi. Jestem pod wrazeniem:) Co do reniferow, nie moge sie zdecydowac czy 2 czy 3. Obydwa super;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :))) Ja skłaniam się powoli ku reniferowi nr.2, ale to już wyższa "półka", więc ciekawa jestem czy wyjdzie tak jak powinien ;) Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny ;)

      Usuń
  2. Piękne filcaki :) Szop jak prawdziwy.
    A renifery... ostatni najbardziej mi wpadł w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne słodziaki ale reniferek jelonek jest są bajkowe super podziwiam twoje zdolnoęsi ileż pracy trzeba włożyć i serca aby takie coś wykonać pozdrawiam ciepło Maria

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostani, przedostatni, pierwszy, w takiej kolejności robiłabym reniferki, jelonki czy jak się one zowią. ;)
    A szop jest przecudny. Zastanawiałam się nad brakiem łapek, ale już dostrzegłam. :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za wszystkie przemiłe komentarze :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. słodki ten zwierzyniec:) i nie tylko, bałwanki też super! brawo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Stawiam na tego gościa z trzeciego zdjęcia.Prace piękne a szop wymiata wszystko, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. biały jeleńjest cudowny! zrób:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już zrobiony :P tylko muszę zdjęcia cyknąć i pokarzę co mi wyszło ;)

      Usuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger