listopada 24, 2013

Gwiezdna Girlanda


Praca wre :) Pomiędzy sprawdzaniem wszelakich kartkówek, testów i innych przyjemności, grzebię ze wszystkim po trochu: schnie mi cynamonowy domek, do którego zapomniałam zrobić dach (no i znowu, cała ja, organizacja to podstawa;), robią się poduszki świąteczne (dzisiaj pierwszy raz własnoręcznie uszyłam poduszkę! No oczywiście pod nadzorem, ale jednak;). Poza tym obmyślam kolejny szczwany plan - dekoracje szkolne, zimowe, i akurat tutaj wena mnie ociupinkę opuściła, miejmy nadzieję, że wróci ;))
W międzyczasie, tak na boczku powstała taka jakby girlanda (czy jak to nazwać?) z gwiazd betlejemskich. Kupiłam sobie na allegro kilkadziesiąt sztuk, ceny już nie pamiętam, ale naprawdę tanio, a gwiazdy też porządnie zrobione. Do tego dokupiłam obręcze ze słomy i złotą wstążkę. Pozostało tylko skleić to wszystko do kupy i tyle :)



 
Jedyne co muszę zrobić to jakoś zeszyć te wstążki, bo ten zszywacz bywa widoczny. Zrobiłam jeszcze drzewko z gwiazd, ale to jeszcze trochę pracy wymaga :)


 





 






Polubisz na fb? ;)



Pozdrawiam! :) I do następnego (już wkrótce) :D


4 komentarze:

  1. Ależ wzrok cieszą te przepiękne gwiazdy :) To niesamowite, podziwiam zapał, ja jeszcze świątecznie nic :) wspominam te zeszłoroczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow genialnie to wygląda :) Ja zamierzam sobie kupić taką prawdziwą w doniczce - wtedy czuje, że naprawdę zbliżają się święta :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje z powodu nabycia nowej umiejętności.Wiem coś na temat satysfakcji z uszycia pierwszej poduszki. Girlanda czy też wieńce cudnie wyglądają w oknie. Piękny kolor. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję serdecznie za komentarze :D żywych gwiazd betlejemskich też nie zabraknie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger