listopada 18, 2013

Filmy do obejrzenia przed świętami



źródło

Miało być Top 10, ale jak się tak zaczęłam zastanawiać to wyszło mi Top 18 ;) Większość z nich pewnie doskonale znacie i też nie wyobrażacie sobie świąt bez ich obejrzenia, ale postarałam się, żeby dorzucić też kilka odrobinkę mniej popularnych. Nie mogło też zabraknąć kilku fenomenalnych świątecznych bajek nie tylko dla najmłodszych ;)) No to zaczynamy:

(wszystkie zdjęcia z filmweb.pl)

Kevin Sam w Domu 



eeee, bez komentarza ;) Wszyscy wiemy o co chodzi :P

Kevin Sam w Nowym Jorku


 Ja Cię Kocham a Ty Śpisz


Uwielbiam ten film i zawsze, absolutnie zawsze kiedy pojawia się w tv oglądam co do minutki :) To jeden z tych filmów przy, których człowiek nie przestaje się uśmiechać ;) Jest takie fajne angielskie określenie, które idealnie tu pasuje: "a feel good film", czyli taki film, który sprawia, że po prostu czujesz się dobrze, fajnie, milutko i w ogóle super przytulnie :D uwieeelbiam takie filmy i w mojej liście znajdziecie ich mnóstwo ;)

 Listy do M



A niech sobie mówią co chcą! Że niby ściągnięty z "Love actually", że przewidywalny czy co tam jeszcze... Jak dla mnie to fantastyczny film na okres przedświąteczny :) Od kiedy obejrzałam go przypadkowo na Canal+ zdążyłam obejrzeć już z pięć razy, no absolutnie uroczy, cieplutki film :)) Zabawny, ciekawy, a Stuhr przekomiczny ;) Gorąco polecam bo to jeden z naprawdę niewielu dobrych polskich filmów (tych nowszych oczywiście).

 Love Actually - To Właśnie Miłość


No cóż, kilku ulubionych aktorów/aktorek w jednym filmie, to co ma człowiek zrobić jak nie oglądać i oglądać? :))) Bardzo lubię, rzeczywiście wygląda na delikatną inspiracje dla "Listy do M" dlatego oba są naprawdę przyjemne.

  W Krzywym Zwierciadle - Witaj Święty Mikołaju



_
Było romantycznie, to teraz będzie super zabawnie :) Może nie wiecie, ale często jestem nazywana rodzinnym Griswoldem :P Tak jak główny bohater, mam lekkiego fioła na punkcie świąt i przede wszystkim dekoracji ! ;) Dlatego polecam ten film bardzo bardzo, niesamowicie zabawny i przy okazji można sobie trochę fajnych ozdób podpatrzeć :)

Dziennik Bridget Jones

 

Wszystkie dobrze wiemy, że Colin Firth idealny jest :P  Trzeba obejrzeć.

Bezsenność w Seattle



Bardzo lubię Meg Ryan, bardzo lubię Toma Hanksa (Amerykanski Colin Firth;) w związku z czym ten film też bardzo lubię :) 

Holiday


 Ten film również wywołuje u mnie błogą minę typu "mmmm" :)

Zagubieni w Raju



Teraz film trochę mniej znany, ale moim skromnym zdaniem niesamowicie świąteczny i wprawiający w ten fajny nastrój ;) To przezabawna historia trzech (niedokonca rozgarniętych) braci, którzy planują skok na bank, tyle, że oczywiście nie wszystko idzie zgodnie z planem. Świetny :)

Rodzinny Dom Wariatów


Tego filmu jeszcze nie zdążyłam obejrzeć, usłyszałam o nim dopiero niedawno - wg. koleżanki, jest bardzo przyjemny, płyta już czeka, zobaczymy ;)

Wigilijny Show


Trochę starszy film, komediowa adaptacja klasycznej opowieści o Scrooge'u, bo w Święta "Opowieść Wigilijna" musi być :)

Świąteczna Gorączka


Terminator na zakupach świątecznych :P Ubaw po pachy po prostu ;)

Jak Uratowano Boże Narodzenie - The Night They Saved Christmas


Ten film pamiętam z dziecinstwa :) Miałam go na kasecie VHS i oglądałam zawsze przed świętami, byłam pod ogromnym wrażeniem "efektów specjalnych" (w postaci rozstępującego się lodowca) :P Bardzo fajna opowieść, ostatnio odkryłam ten film na youtube :) niestety tylko w wersji anglojęzycznej, więc nie każdy będzie miał okazję go obejrzeć.

Jaś Fasola - Merry Christmas Mr.Bean



Ten odcinek oglądam co roku około 6 razy ;) Głównie w pracy jako tematyczna lekcja świąteczna, ale w domu też jeszcze sobie włączę :)) No fantastyczny po prostu. Można znaleźć na youtube.

No i pora na kilka przegenialnych bajek :) Również sentyment z dziecinstwa ;)

Gwiazdka Flinstonów

 

Opowieść Wigilijna Flinstonów


Opowieść Wigilijna Myszki Miki


Z czystym sumieniem polecam każdą z powyższych pozycji filmowych ;) Chętnie dowiem się co Wy lubicie w tym okresie obejrzeć, rekomendacje mile widziane :D



Pozdrawiam serdecznie :)


8 komentarzy:

  1. Love actually - UWIELBIAM ten film. Mogłabym go oglądać do znudzenia ;-)
    Rodzinny dom wariatów - oglądałam go chyba ze dwa lub trzy razy. Szczerze polecam :-)
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość z Twoich propozycji co roku gości w naszym domu w okresie Świąt, ja natomiast zamęczam moją rodzinkę klasykiem "Przeminęło z wiatrem" - kocham ten film i mogę go oglądać bez końca.
    pozdrawiam cieplutko
    aga

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna notka, u mnie też jest taka etykieta, zapraszam Cie na mikołaja:)
    http://fabulous-christmas.blogspot.com/2013/11/mikoaj.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Rodzinny dom wariatów - muszę obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. "W krzywym zwierciadle" mój hit forever ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzienniki Bridget Jones kocham ten film a Colin <3 cuddd !A film Kocham Cię a ty śpisz też bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  7. Części z tych filmów w ogóle nie znam (nawet nie słyszałam) :/ Tak czy siak na pewno będę oglądać, Kevin w Nowym Jorku już zaliczony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z czystym sumieniem polecam każdy z nich :)

      Usuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger