listopada 08, 2013

Biały jeleń: podejście pierwsze



Wracamy do mojego (pożal się Boże;) filcowania. Chciałam zrobić jelenia, większość z Was optowała za brązowym, ja jednak stwierdziłam, że biały będzie na pierwsze podejście najprostszy. No i co? Eeeee tam, tak sobie mi wyszło ;) o ile ciało to tak w miarę, to z mordki i poroża zadowolona jestem średnio. 


Na szczęście poroże da się w miarę bezproblemowo wymienić, więc jak będę miała trochę czasu i chęci, żeby jeszcze przy nim grzebać, to przyprawię mu nowe rogi :P 
Wydaje mi się, że pierwowzór był tak na oko dwa razy większy od mojej wersji, więc na pewno łatwiej było wszystkie szczegóły dopracować (w każdym razie ja tak sobie tłumaczę :P)


Ale ok, nie ma się co czepiać. Właściwie jak na pierwszą próbę zrobienia czegoś mniej "bajkowego", a bardziej "naturalnego", to wyszło znośnie ;) Szczególnie podobają mi się te jego loczki na szyi :P 


Przy okazji jeszcze pokażę mojego ulubionego jednorożca :) To wielka (o ile dobrze pamiętam to stuletnia) butla wina w kształcie głowy jednorożca, szyjka butelki robi za róg, całość ma w sumie jakieś 70cm. Fajowy, prawda? :D






Jak widać, nie miałam odpowiedniego koloru na jego oczy, a szkoda, bo takie blade jak w oryginale wyglądają lepiej.


A jakby się ktoś pytał, to zdjęcia pierwowzoru z poprzedniego posta dla porównania w ogóle nie wrzucam z wiadomych przyczyn :P ehem....



W ciągu kilku dni pojawi się post z mnóóóóóóstwem inspiracji świątecznych :D wygrzebałam i wygmerałam tyle świetnych pomysłów, że "czacha dymi" ;))) Jestem też w trakcie zbierania potrzebnych materiałów do zrobienia kilku z nich własnoręcznie :)




Pozdrawiam serdecznie :)


5 komentarzy:

  1. Moja droga! Jak na pierwszy raz, to jest SUPER!!!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, podziwiam, piękny, taka precyzja buziaki
    aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie śliczny, jak z półki dobrego sklepu:)
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję dziewczyny za tak miłe słowa :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to nawet bym samego ogonka nie zrobiła... Śliczny :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger