października 11, 2013

Zakładki continued ;)




Moja mała obsesyjka książkowo-zakładkowa trwa nadal :) W empiku kupiłam ostatnio dwie super zakładki, a dzisiaj jeszcze wydrukowałam sobie sowy :) No to najpierw zakupy:
Ta przecudna elegancka zakładka kosztowała 5zł :D


 

Natomiast za tę świnię jedną dałam 10zł :P ale prawda, że ciekawa? ;)) Do wyboru były jeszcze kurzy i kaczy kuper ;)



 Wczoraj na pinterest znalazłam coś takiego i po prostu mnie zauroczyły :) mam słabość do sów ;))

do ściągnięcia tutaj. Po prawej stronie jest "download".



Wyglądają naprawdę świetnie :) Wydrukowałam je na grubym lekko błyszczącym papierze. 
Szczególnie wpadła mi w oko ta biała, no urocza po prostu ;))








 

Zdążyłam już znaleźć kilka innych fajnych pomysłów na zakładki :) Proszę bardzo:





 Te można bez większego problemu zrobić własnoręcznie :) np. z modeliny przyklejonej na linijkę.



A tutaj instrukcja na zakładkę z nogami :)




W wolnej chwili chciałabym jeszcze spróbować zrobić jedną taką:


A jak żadna Wam się nie podoba, to zawsze można wypróbować taką:



Poza zakładkami jestem też właśnie w trakcie pewnej robótki :)
Grzebać będę :D


 to be continued... ;)


Pozdrawiam!


1 komentarz:

  1. Fajne zakładki:) tą z tyłem świnki chętnie bym przygarnęła:) na blogu mam zakładki robione na szydełku- słonika i małpkę

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger