października 07, 2013

Jak zasłonić kaloryfer?




Dosyć się już namarudziłam na temat mojego ohydnego kaloryfera ;) Postanowiłam wreszcie jakoś go zakryć, a dla tych, którzy mają podobny problem wynalazłam kilka internetowych propozycji.

Na początek zestaw dość eleganckich i klasycznych obudów na kaloryfery:



Najpierw myślałam, żeby zrobić sobie coś takiego jak na poniższym albo pierwszym zdjęciu.



 

Później wpadły mi w oko tego typu obudowy z wyciętymi wzorami:


Na allegro znalazłam coś takiego i myślę, że właśnie na tę opcję się zdecyduję :) Dowiedziałam się od sprzedawcy, że całą ofertę można obejrzeć na ich stronie internetowej tutaj. Szczególnie spodobała mi się możliwość podświetlenia wzoru ledami od tyłu.


To mój brzydaśny kaloryfer ;) Jak myślicie, jaki kolor obudowy by pasował? Może taki ciemny brąz jak parapet? Taki trochę przecierany? :) Czekam na Wasze zdanie ;))


 


Tutaj jeszcze kilka bardziej oryginalnych pomysłów:



Tego typu siatki też widziałam na allegro tylko chyba w innym rozmiarze.




Ten pomysł też ciekawy, materiał z zasłon wykorzystany do zasłonięcia kaloryfera.


Na koniec jeszcze kilka bardziej "nowoczesnych" opcji :)


 





Czekam na Wasze opinie :))

Pozdrawiam! :)


10 komentarzy:

  1. Rewelacyjny pomysł na zakrycie brzydkich grzejników. Mam nadzieję, że zostaniesz przy tym brązowym kolorze, białe ładnie wyglądają tylko na zdjęciach. Akurat ja mam całe mieszkanie urządzone na biało (poza sypialnią) i w niektórych miejscach (zwłaszcza przy oknach) zbiera się dużo kurzu, trochę ciężko to utrzymać w czystości.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osłony na kaloryfery są bardzo ciekawe i różnorodne. Mogą być wspaniałym uzupełnieniem wnętrza. Mają jednak jedną podstawową wadę, zawsze obniżają wartość energetyczną grzejnika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brałam ten fakt pod uwagę :) akurat w tym pokoju jest komin w jednej ze ścian przez co jest tam zawsze o wiele cieplej niż w innych pomieszczeniach, czyli trochę ochłody jak najbardziej się przyda ;))

      Usuń
  3. mam ten sam problem - brzydki grzejnik, niejednokrotnie chciałam go osłonić, lecz za każdym razem słyszę dokładnie te same słowa co w komentarzu wyżej - zatrzymują ciepło :( no i co tu począć...
    sądzę, że Twoja osłona w brązie byłaby odpowiednia, mnie spodobała się osłona z materiału, może to jest jakieś rozwiązanie...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogie Panie, jest sposób na kaloryfer, który nie jest zabudowywany a jest niebanalną ozdobą. Zapraszam do oglądania zdjęć na http://www.next-generation.pl/?page=galeria Będą Panie miło zaskoczone możliwością ponad 80 wzorów w które można "ubrać" nasz kaloryfer.

      Usuń
  4. pomysły świetne a zdjęcia pełne inspiracji - pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najtańszym i najszybszym sposobem byłyby długie firanki, tylko gdzie podziać te cudeńka z parapetu??? Ja wybrałbym brązowy i bez zawijasów i wzorów, bo są takie na ścianach. Ten z kaloszkami mi się podoba najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szanowni Państwo,
    Strata ciepła przy całkowitej zabudowie grzejnika to ok 15-20 %. Przy samym froncie jest to raptem 3-5% (dodatkowo sprawdzone przez nas na własnej skórze).
    Po maskownicę a także po półprodukty do wykonania własnej unikatowej osłony oraz wiele innych elementów dekoracyjnych serdecznie zapraszamy do nas www.fabryka-dekoracji.com.pl
    Posiadamy również wzory specjalnie dla najmłodszych
    Pozdrawiamy
    Fabryka Dekoracji

    OdpowiedzUsuń
  7. Szanowni Państwo,
    Strata ciepła przy całkowitej zabudowie grzejnika to ok 15-20 %. Przy samym froncie jest to raptem 3-5% (dodatkowo sprawdzone przez nas na własnej skórze).
    Po maskownicę a także po półprodukty do wykonania własnej unikatowej osłony oraz wiele innych elementów dekoracyjnych serdecznie zapraszamy do nas www.fabryka-dekoracji.com.pl
    Posiadamy również wzory specjalnie dla najmłodszych
    Pozdrawiamy
    Fabryka Dekoracji

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger