września 13, 2013

Jesienne inspiracje :)



Myślę, że naprawdę można już uznać jesień za rozpoczętą ;) Pogoda typowo "złoto-polsko-jesienna", więc dzisiaj po pracy zajęłam się zmianą dekoracji :P czyli muszle, piasek nadmorski i tym podobne powędrowały na strych, z którego odkopałam kilka moich jesiennych diy - m.in. świece z kory, butelkę alchemika i świeczniki brzozowe. Pomyślałam, więc, że podlinkuję te moje "dzieła" (ehem... :P), żeby kto przegapił mógł sobie obejrzeć.

tutaj


tutaj

tutaj

W międzyczasie skoczyłam też do ogródkowej jarzębiny i ociupinkę ją uskromniłam ;) Ale to w zbożnym celu zrobienia małego bukieciku jesiennego :)













Wygrzebałam też sztuczną jarzębinę do innego wazonu, trzeba przyznać, że naprawdę im wyszło, wygląda jak prawdziwa :D




Grzebałam dzisiaj jeszcze przy kilku innych mini projekcikach, więc niedługo pojawią się nowe posty :))


Pozdrawiam,


4 komentarze:

  1. Inspiracje piękne bardzo mi przypadła do gustu ta kwadratowa świeca i butelka olana świecą a pozostała sesja zdjęciowa rewelacyjna ciepło pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kompozycje. Świetnie wyglądają świeczniki z "brzozy" :) Razem ciepły, jesienny nastrój.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger