czerwca 30, 2013

Pomysłów kilka na letnie dekoracje



Przez ostatni miesiąc nie miałam zupełnie czasu, żeby zrobić cokolwiek nowego - mnóstwo papierkowej roboty, próby do zakończenia roku, organizowanie tego wszystkiego i osobiste (tak, osobiste!) tworzenie dekoracji. Co to się porobiło, żeby nauczyciel sam musiał dekoracje robić ;) Ale tak serio, to zajęło dwie godzinki, a efekt bardzo się wszystkim spodobał :)
Ale do rzeczy, zanim zabiorę się za coś nowego, pomyślałam, że skleję taki szybki post z dekoracjami, które robiłam w zeszłym roku latem.

Na początek śliczne złote muszle, wyglądają bardzo "letnio"(?), nie mogę się doczekać, żeby je wyciągnąć :)

muszle - tutaj

W tym samym poście pokazywałam też to:


W tym poście znajdziecie instrukcję jak zrobić taką siatkę. Można wykorzystać ją na butelkach, słoikach (tworząc klimatyczne lampiony) czy niemalowanych bombkach jak na zdjęciach niżej :)

siatka



Na koniec pomysł na dekorację stołu 




Dzisiaj pojawi się jeszcze jeden post. Mam nadzieję, że się spodoba ;)



Pozdrawiam serdecznie,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger