maja 30, 2013

Muzykująca Panda :)




Ostatnio miałam jakiś taki mały (no dobra, duży) zastój na blogu, więc pomyślałam, że przydałoby się wreszcie trochę ruszyć i coś zrobić :) 
Poniższe zdjęcie miałam gdzieś w odmętach folderu "inspiracje" od dłuższego czasu. Znalazłam je w jakimś zagranicznym sklepie internetowym i tak się zbierałam w sobie, żeby wreszcie spróbować :)



Bez maszyny do szycia ciężko byłoby tak ładnie ją obszyć, więc zdecydowałam się na użycie kleju na gorąco. Najpierw wymyśliłam, że wytnę filc w taki kształt:


 Panda miałaby wtedy szycie na plecach i na dole. Jednak później mnie olśniło, że przecież muszę przykleić łapki co wymagałoby wycinania dziur na bokach = trochę bez sensu :)
Ostatecznie wycięłam po prostu dwa jajka z grubego białego filcu ;)


 Następnie z cienkiego czarnego filcu wycięłam łapki i tylną kieszonkę. Na zdjęciach poniżej:
- dwa pierwsze to tylna część pandy, przykleiłam czarny filc tak żeby te zawinięte końce znalazły się później w środku pandy,
- dwa kolejne zdjęcia to łapki, i znowu zawinięte tak, żeby wszystko co nieładne było później niewidoczne.

Następne były oczy i nos... (bez uszu wygląda trochę jak mnich :P)


A  tutaj już gotowa panda :)  Na przednią część przykleiłam uszy, a łapki trzymają się na rzep, dzięki czemu łatwo można owinąć na nich kabel od słuchawek.
 
 
Przód i tył skleiłam po prostu klejem do wysokości czarnego filcu na plecach.

 






 Najfajniejszy jest fakt, że taką pandę (albo jakiegokolwiek innego zwierzaka) można zrobić w dowolnym rozmiarze, czyli i na komórkę, i na mp3, a może i nawet na tableta :)  Mnie wykonanie tego kawalera zajęło 1,5h ale tylko dlatego, że kombinowałam na początku z tym kształtem, teraz kiedy już wiem co i jak, to byłoby pewnie pół godzinki.







 Na koniec jeszcze mam dla Was pytanko. Zastanawiam się nad zorganizowaniem kolejnego Link Party, ale chciałabym najpierw wiedzieć czy to nie za szybko, czy byliby chętni :)



Pozdrawiam serdeeeeecznie! :)








Post bierze udział w:

Craftberry Bush


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger