kwietnia 29, 2013

Motyle wszędzie - pomysł na prezent na dzień matki.




Dzisiaj takie łatwe, szybkie i przyjemne maleństwo do zrobienia w 10min. I dobry pomysł na dodatek do prezentu na dzień matki :)


Mianowicie, takie oto śliczne motyle z torebką herbaty.
moja inspiracja:


Wizję mam następującą: dla mam, które są smakoszami herbaty można kupić jakąś piękną filiżankę (albo nawet cały zestaw jeśli chcemy zaszaleć:), a do niej dokupić kilka saszetek różnych "rzadkich" mieszanek herbat. Wtedy do każdej takiej saszetki można dorobić motylka i pasującą kopertę jak na powyższym zdjęciu. Otwarcie każdego nowego smaku łączyłoby się ze znalezieniem nowego motyla :)
Jak dla mnie super ;)



Samo wykonanie jest baaaardzo łatwe. Znajdujemy motyla, który nam się podoba (np. tutaj), drukujemy dwa razy i wycinamy dokładnie.  Później pomiędzy te dwa motyle wkładamy sznurek od torebeczki herbaty i sklejamy motyle razem. Teraz trzeba takiego motyla złożyć na pół i naciąć dostatecznie szeroko, żeby można było nałożyć go na brzeg filiżanki (instrukcja ze zdjęciami tutaj).




Ja trochę poszalałam z ilością, więc teraz nastąpi mnogość zdjęć motyli wszelakich :))

























Szukając filiżanki, która nadawałaby się na prezent trafiłam na genialną stronę, wynalazłam tam taaakie cuda, że hej :) Nie jest to tania masówka, tylko przepięknie wykonana ceramika japońska. Niesamowite są filiżanki wyglądające jak z marmuru. Eh, jakby mi ktoś coś takiego sprezentował :) 
Poniżej filiżanki, które spodobały mi się najbardziej:

Wszystkie powyższe i jeszcze więcej znajdziecie tutaj

Ale prawda, że genialne? :D A sowa rządzi! ;)

 


Pozdrawiam serdecznie :)








ten post bierze udział w:


2 komentarze:

  1. Pani pomysły są zadziwiające, coś fantastycznego!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger