marca 29, 2013

Kwiatów moc :)




Dzisiaj kilka zdjęć z kwiatami w roli głównej. Pomysł z formami do pieczenia widziałam już wielokrotnie w internecie, więc też postanowiłam go wykorzystać w tym roku. Niestety moja forma to taka z dziurą w środku, więc kwiaty musiałam sadzić dookoła.




 



 
 

Poustawiałam też trochę koszy dużych i małych :)








Kupiłam też irysy, które później wylądują na tarasie.





No i jeszcze bratki, miały być pod kloszem, ale okazał się za niski o jakieś 2cm :/ w takim wypadku postanowiłam zostawić je tak jak są, obsypałam tylko cebulkami dla ozdoby.








Kupiłam jeszcze dwa żółte tulipany, żeby zrobić to:


Myślałam też nad takim czymś:) Mam śliczne fioletowe pudełko na 4 jajka, więc na pewno je wykorzystam.


Niestety ze względu na wredny katar (leżałam 3 dni :I) nie zdążyłam z tym poniżej, ale postaram się znaleźć chwilę :)


Chciałam też zrobić taką śliczną małą kompozycję, ale nie mieli akurat w kwiaciarni niczego z potrzebnych rzeczy. 


Jeśli ktoś wie jak się nazywają te małe białe kwiatuszki, to chętnie się dowiem :)





Pozdrawiam ;)


5 komentarzy:

  1. Bardzo wiosennie :) czy te drobne, białe kwiatuszki to nie jest po prostu gipsówka?

    OdpowiedzUsuń
  2. a wiesz, że nawet nie słyszałam tej nazwy? :) a nawet kilka osób pytałam, nikt nie wiedział, więc dziekuję! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo ,,, przynajmniej w Twoim domu wiosna na całego i kwiaty rządzą !
    Radosnych ,cieplutkich , zdrowych Świąt Wielkanocnych życzę i moc serdecznych uścisków przesyłam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, Zdrowych i pogodnych ŚWIĄT!!!
    Bardzo podobają mi się wiosennie kwiatki i te maleńkie jajeczka:)
    przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kwiaty, świetne dekoracje, a najbardziej podoba mi się forma do babki jako osłonka doniczki!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger