lutego 08, 2013

Wiosennie Przebudzające Link Party :))




Witam szanowne Blogerki ;) Zgodnie z zapowiedziami od jutra możecie już dodawać linki do swoich pomysłów:)) Ciekawa jestem bardzo nad czym ostatnio pracowałyście :D
Dodawanie linków kończy się 22.02. Wtedy włączy się opcja głosowania i uwaga! każdy odwiedzający może oddać tylko jeden głos! :) Pomyślałam też, że w związku z tą opcją, przydałby się jakiś skromny upominek dla zwycięzcy. Tak więc: komu uda się zdobyć najwięcej gwiazdek (ale powyżej 20, więc reklamujcie swojego linka;) zostanie przeze mnie obdarowany takim maleństwem wiosenno-wielkanocnym, nad którym ostatnio rozmyślam i kombinuję jak zrobić:P 

No dobrze :) zacznijmy Wiosennie Przebudzające Link Party :D




Zanim zamieścisz link, przeczytaj:

każda z Was posiadająca swojego bloga i chcąca pochwalić się ciekawymi pomysłami, dodaje link do swojego konkretnego posta. Linki będą pojawiać się poniżej, dzięki temu inni będą mogli odwiedzić waszą stronę :)
Jedyne o czym musicie pamiętać to:
- podaj link do swoich własnych prac (żadnych linków do sklepów itp), do konkretnego posta (nie do całego bloga),
- na dole swojego posta biorącego udział w party dodaj guzik z łączem do naszej imprezy (lub dobrze widoczny link), żeby odwiedzający Twoją stronę mogli do nas dołączyć (guzik z kodem poniżej),
- tematyka postów dowolna,
- nie ma limitu postów na osobę, dodaj ile chcesz (byle z umiarem;)
- odwiedzaj innych, zostawiaj komentarze, baw się dobrze! :)
-  opcja dla chętnych: follow me please :P  (szczególnie jeśli masz zamiar zgarnąć nagrodę;)

Dla nowych imprezowiczek sposób dodania linka:
kliknij na "add your link" (niebieski guzik) a następnie wypełnij trzy pola:
  • url (adres konkretnego posta)
  • name (nazwa posta, czyli jakiś tytuł po prostu, coś co podsumuje tematykę Twojego posta, nie wpisuj tu nazwy swojego bloga)
  • email (wiadomo) :)
Kliknij "next step"
Później będzie następny krok czyli wybór zdjęcia, które ma reprezentować post. Na koniec submit i to wszystko :) 











Pozdrawiam! :D


33 komentarze:

  1. Witam:) udało mi się być pierwszą ! Mam nadzieję, że wiosenne kury pasują :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam i dziękuję za zaproszenie! Z przyjemnością pochwalę się ostatnim dziełem - walentynkowym papierem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zaproszenie. Jak tylko się zdecyduję, który post wybrać to wkleje tutaj link ;)
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki za zaproszenie, pozdrawiam, Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodane ;) Mam nadzieję, że dobrze wszystko zrobiłam jak coś to daj znać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że dobrze :) dzięki za udział;)

      Usuń
  6. Dziękuję, że o mnie pamiętałaś:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za zaproszenie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zaproszenie i oczywiście chętnie biorę udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dorzuciłam Wikingów bo po prostu nie mogłam się powstrzymać! Dorośli chłopcy szaleją za nimi jeszcze bardziej niż ci mali :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, pozdrawiam Cię cieplutko...i zapraszam do mnie:-)
    http://mymilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszt obicia fotela to ok 250 zł...ale wiesz zależy to od miejsca, podejrzewam,ze można taniej lub drożej.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, to nawet nie najgorzej :) jeśli jeszcze sam fotel kupiłaś w przystępnej cenie, to w sumie wyjdzie taniej (i ładniej!) niż taki nowy ze sklepu :) dzięki za info;)

      Usuń
  12. Tak pięknie u Ciebie i wiosennie.
    Zapraszam do mnie Zosia

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję za zaproszenie, oczywiście zapisuję się. Nie wiem tylko co źle zrobiłam, że nie wyświetla się zdjęcie, proszę podpowiedz jak to zmienić. pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one się chyba zawsze chwilę po dodaniu ładują z tego co pamiętam :)

      Usuń
  14. Bardzo dziękuję za zaproszenie oczywiście chętnie przystąpię do udziału. Dodałam zdjęcie ikonki z Twojego bocznego paska nie poradziłam sobie ze zmniejszeniem "guzika" ale podpiełam link i wszystko powinno działać :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze za diabła nie umiem dodać tego guzika :( Wciąż wyskakuje napis że jest jakiś błąd, ale dodałam link do tego postu,mam nadzieje że starczy :)
    Przy okazji zapraszam do odwiedzin mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. link w zupełności wystarczy ;) dzięki za udział i zaproszenie ;)

      Usuń
  16. Dziękuję za zaproszenie :) Świetny pomysł, oczywiście biorę udział :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziękuję za zaproszenie :) Już się zameldowałam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ten guzik... hmmmm... Nie myślałam, że to będzie jakaś filozofia :) Ale link do posta mam i na pasku bocznym jeszcze pokombinuję ;)

      Usuń
    2. wystarczy sam link ;) dzięki za udział! :)

      Usuń
  18. :) dziękuję za zaproszenie... ja niestety na razie piszę o pomysłach... sama nie mam pola do popisu :) ale może kiedyś...


    Dobrej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wzielam udział ale jak zwykle cos skiepiłam :( miałam nie pisać name .............musi zostać nie umiem zmienić :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam, również przyłączam się do akcji ! Jakby co The Great Kate, obserwuje jako Katarzyna R. z profilu googlowego :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasieńko podejrzewam, że do 22 nie zdążę nic wiosennego wyprodukować. Niemniej dziękuję za zaproszenie. Jest mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dodałam swój wiosenny stroik:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger