lutego 07, 2013

Moje country living



 Witam, witam i o zdrowie pytam ;) W pracy wszelakie epidemie świnkowo-różyczkowe, więc mam nadzieję, że wszyscy moi odwiedzacze mają się dobrze ;) 
Pojawiam się dzisiaj jeszcze szybciutko przed rozpoczęciem link party, żeby pokazać co za skarby listonosz mi dzisiaj przyniósł :) Pewnie wiele z Was czyta od czasu do czasu magazyny wnętrzarskie, ja osobiście raczej rzadko po nie sięgam, wolę internet. Zrobiłam jednak wyjątek od reguły i zamówiłam na allegro cztery popularne tytuły brytyjskich magazynów: Period Living, Country Living, House&Garden, English Home. Po pobieżnym przejrzeniu stwierdzam, że zachwycona jestem no! :D 





 Przepiękne zdjęcia, fantastyczne wnętrza i mnóstwo porad typu "zrób to sam" i ogrodowych cudowności.
W polskich magazynach raczej nie znajduję stylu, który mnie interesuje. W tych czterech gazetkach natomiast, podoba mi się absolutnie wszystko! :D Jeśli znacie trochę angielski i lubicie ten rodzaj wystroju, to gorąco polecam. Na pewno podzielę się najfajniejszymi pomysłami za jakiś czas.




 



Post z wiosennym Link Party pojawi się jutro wieczorem, linki będzie można dodawać od soboty rano :)



Pozdrawiam!


5 komentarzy:

  1. Oj fajne katalogi:)Ja z tych niemot co się nie naumiały dziamać po angielsku ale nawet popatrzeć można i też się człowiek zainspiruje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Internet internetem, ale jednak tradycyjne, papierowe wyadania dają więcej radości:-) Uwielbiam te magazyny!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zostałam właśnie fanką powyższych magazynów :P więc to na pewno nie moje ostatnie egzemplarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też wolę papierową wersję :) No i zachodnie magazyny są (niestety) dużo lepsze od naszych krajowych. Cena troszkę odstrasza, ale ich grubość i zawartość wynagradza wszystko ;) Ja zawsze po (wielokrotnym) przeczytaniu wycinam to, co mnie inspiruje :)

    pastelowegroszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, ja za te gazetki zapłaciłam 8-11zł za sztukę, czyli nie aż tak źle :) a są naprawdę grube. Mi osobiście szkoda by było je rozcinać, zaznaczam sobie karteczkami to co mi się akurat spodoba:)

      Usuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger