stycznia 01, 2013

LISTA PRZEBOJÓW 2012! + niespodziewanka



Oto kolejna odsłona Link Party. Tym razem to



   
Dla przypomnienia:  

każda z Was posiadająca swojego bloga i chcąca pochwalić się ciekawymi pomysłami, dodaje link do swojego konkretnego posta. Linki będą pojawiać się poniżej, dzięki temu inni będą mogli odwiedzić waszą stronę :)

Jedyne o czym musicie pamiętać to:
- podaj link do swoich własnych prac (żadnych linków do sklepów itp), do konkretnego posta (nie do całego bloga),
- na dole swojego posta dodaj guzik z łączem do naszego party (lub dobrze widoczny link), żeby odwiedzający Twoją stronę mogli do nas dołączyć (guzik z kodem poniżej),
- posty mogą być dowolnej tematyki, pokarz po prostu te, które uważasz za swoje najciekawsze w 2012r.
- nie ma limitu postów na osobę, dodaj ile chcesz (byle z umiarem;)
- odwiedzaj innych, zostawiaj komentarze, baw się dobrze! :)
-  opcja dla chętnych: follow me please :P 

Dla nowych imprezowiczek sposób dodania linka:
kliknij na "add your link" (niebieski guzik) a następnie wypełnij trzy pola:
  • url (adres konkretnego posta)
  • name (nazwa posta, czyli jakiś tytuł po prostu, coś co podsumuje tematykę Twojego posta)
  • email (wiadomo) :)
Kliknij "next step"
Później będzie następny krok czyli wybór zdjęcia, które ma reprezentować post. Na koniec submit i to wszystko :) 
  

Kolejne Link Party dopiero w lutym (imprezowiczki też muszą czasem odpocząć od imprez;), więc mam nadzieję, że skorzystacie z okazji i pochwalicie się minionym rokiem :)
 
Na koniec jeszcze jedna nowość, czyli moja 'niespodziewanka' dla Was
od 8.01 będziecie miały możliwość głosowania na najciekawsze posty (więc jeśli chcecie, żeby ktoś zagłosował na Wasz to powinnyście dodać go przed tą datą, zanim głosowanie się rozpocznie). Myślę, że to będzie fajna atrakcja.
 Ostrzegę jeszcze, że pierwszy raz będę wypróbowywać tę opcję, więc bądźcie wyrozumiałe ;) 








Pozdrawiam serdecznie,


22 komentarze:

  1. Dziekuje za zaproszenie do kolejnej fajnej zabawy :) serdecznosci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciężko coś znaleźć...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczyłam że Ty również zaczęłaś pisać bloga w tym samym dniu co ja czyli 24 lipiec :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to chyba jesteśmy blogowymi siostrami/bliźniaczkami ;P

      Usuń
  4. Ale fajnie że linky party jest i u nas. Jak odpale kompa to dołącze do zabawy z telefony niepotrafie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie, dziękuję za zaproszenie, jak czegoś nie poknocę, to jest szansa:))))
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zaproszenie, dodałam się już do ropucha, bannerek na swoim blogu również zamieściłam :D Pozdrawiam, Yvette.

    OdpowiedzUsuń
  7. Usuwałem komentarze trolla internetowego u siebie i przez przypadek usunałem też Twój za co przepraszam ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez dziękuję za zaproszenie, ale ja tam nie widzę żadnego niebieskiego guzika. Możem ciemna ale nic nie poradzę.

      Usuń
    2. niebieski guzik (wąski poziomy pasek) był pod już dodanymi linkami, zaraz nad moim podpisem. Może weszłaś kilka godzin za późno, kiedy dodawanie zniknęło i została tylko opcja głosowania :)

      Usuń
  8. Dziękuję za zaproszenie do kolejnej edycji, dodałam link a w zgłoszonym poście na blogu umieściłam baner z informacją.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. głosujcie głosujcie :)
    robimy wersję pilotażową ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wlasnie zaglosowalam ale nie wiem czy dziala.. ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, ze coś poknociłam i głosowanie mnie nie dotyczy:))) Czy to można jakoś poprawić?????
    Matko! A tyle się wydaje na oświatę:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama sobie odpowiem, że jednak wszystko działa! :))))))))

      Usuń
  12. Chyba się spóżniłam na imprę? Już nie można dodawać? Buuuu....
    Nic to, next time, jak to mówią starzy górale. Przynajmniej spróbuję zagłosować:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja, oczywiście ze swoim tempem żółwia, też się spóźniłam :(
    Ale jest nadzieja w lutym :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger