grudnia 08, 2012

Zima


Wykorzystując piękną zimową pogodę postanowiłam wybrać się dzisiaj z aparatem na wyprawę po okolicy.
Oto rezultaty, czyli co udało mi się "upolować" :)

200 metrów od domu:


Dziki stawek.


Widać, że bardzo uczęszczana trasa :)


Najwyraźniej ruch tu jak na autostradzie...


No i są :) ledwo je zdążyłam zauważyć i już ich nie było.





I sikorka też się znalazła :) ciężko było ją podejść, ale zabawa w "Przyczajona Kasia, ukryta Kasia" nawet mi wyszła :P




Zastanawia mnie tylko co te sarny piły, że takimi wężykami chodzą :P





 
 
A wyprawa w głąb lasu zaowocowała kolejnym spotkaniem. "Chodzi lisek w koło drogi"? Nie, ten uparcie leży na środku ;)







Pozdrawiam ciepło w te zimowe dni ;)







P.S.

O matko jaka jestem dumna i podekscytowana! :D Właśnie zobaczyłam, że moja choinka została wybrana najlepszym pomysłem z ponad 300 innych na Craftberry Bush! Od lat jestem wielką fanką tego bloga, więc to dla mnie ogromne wyróżnienie :) Tak tylko się chciałam podzielić swoją radością ;)

7 komentarzy:

  1. piękne widoczki :) U mnie dzisiaj taka sama aura.
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiekne zdjecia!!!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję i choinki i pięknych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam taką zimę chociaż ja ciepłolubna ... tak do Nowego Roku niech zostanie a potem szybciutko wiosna :D
    foty zjawiskowe

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piekna zima i jakie piekne zdjecia;) Gratuluje wygranej, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz genialne pomysły. Gratuluję wygranej. Choinka jest na prawdę świetna! Skorzystam z twojego pomysłu i również taką zrobię, tylko muszę kupić piórka. A 3 zdjęcie z sarenkami jest śliczne ;D
    Dodaję do obserwowanych ;)
    wakemeupinmay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie wyprawy :)
    fajne zdjęcia a to z sikorką, liskiem i sarenkami uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger