grudnia 31, 2012

TOP 10 nakrapianego jelonka



Nawet nie wiem kiedy tak szybko minęło te pół roku mojej blogowej przygody :) Zaczynałam sobie skromnie w lipcu z nadmiaru czasu, a później jakoś tak już poszło. Obsługiwania tego wszystkiego uczyłam się metodą prób i błędów (oj ciężko było!;), wzorując się na moich ulubionych blogerkach.
W każdy z moich postów wkładałam mnóstwo pracy, tym więcej im trudniejszy temat. Od samego wykonania projektu, po jego obfotografowanie, aż do opisania w miarę sensownym językiem :P Przyznam się, że niesamowicie cieszyłam się z każdej osoby, która mnie odwiedziła czy zostawiła komentarz. A ciasteczkami świętowałam dołączenie każdej nowej osoby do grona moich czytelników (co z resztą nadal robię;) 
Chciałam Wam, moi drodzy (albo raczej "drogie";), serdecznie  podziękować za wsparcie i wszystkie te miłe słowa, które dla mnie zostawiacie. Baardzo dziękuję zarówno tym, którzy obserwowali moje 'zmagania' blogowe od samego początku, jak i tym, którzy dołączyli niedawno. Mam nadzieję, że nasze grono jeszcze się powiększy (tylko stopniowo, bo te ciasteczka...ehm ;)
Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami, a właściwie przypomnieć 10 najciekawszych (moim zdaniem) postów speckled fawn  (nakrapiany jelonek właśnie) z 2012 roku wybranych z aż 49! :D Zaczynając od najstarszych:


butelka w sieci

Post, w którym pisałam jak zrobić taką siatkę na butelkę i bombki był pierwszym moim 'tutorialem' i generalnie pierwszym poważniejszym postem, więc mam do niego sentyment ;)

Poduszka Union Jack

Opis jak zrobić taką poduszkę był jednym z najczęściej wyświetlanych postów, więc nie tylko bardzo lubię te poduszkę, ale też samego posta (a szczególnie moje nieudolne próby narysowania czegoś w programie paint;)

Flower power - czyli jak założyć terrarium roślinne

 Post o terrariach 'roślinkowych' zajął mi wieeele dni, wszystko co tam opisałam, sprawdzałam u wielu źródeł, żeby upewnić się, że podane informacje są poprawne. Terrarium ze zdjęcia nadal stoi i ma się bardzo dobrze, więc najwyraźniej moje porady się sprawdziły ;) Ten post jest też jednym z najczęściej odwiedzanych.

Domki z gliny

No cóż, te domki po prostu bardzo lubię. Może i Wy je polubicie ;)

Etui na tableta

Przy tworzeniu tego posta miałam mnóstwo zabawy, wzięłam sobie za cel pstryknięcie takich ciepłych, nastrojowych zdjęć z lekkim nieładem, w stylu Pottery Barn. Podobno się udało :)

Jak założyć własne wrzosowisko

Post o zakładaniu wrzosowiska kosztował mnie jeszcze więcej pracy, czytania i wyszukiwania niż projekt terrariowy. Wszystko co o wrzosach wyczytałam ważnego, umieściłam w poście. Pokazałam też jak zakładałam swoje własne wrzosowisko (a trochę to trwało!). Jak na razie roślinki mają się dobrze :) na mrozy przykryłam je białą (nie czarną!) włókniną i gałązkami drzew iglastych. Jedyne na czym się nacięłam to, że jeden z gatunków (którego zasadziłam dwie sztuki) nie zimuje, więc na wiosnę muszę je wymienić.

Świece z kory

Świece 'obite' korą to jeden z moich ulubionych pomysłów. Proste i efektowne.

terrarium update

W tym poście opisywałam jak z własnego doświadczenia wygląda opieka nad terrarium. Pokazałam też nowe maleństwa.

Pierzasta choinka

Tą choinkę pewnie większość z Was pamięta. Pokazywałam ją całkiem niedawno. Ten pomysł ma setki wyświetleń dzięki blogowi Craftberry Bush oraz stronie pinterest.com, na której (co nadal mnie zadziwia) tysiące osób ją oznaczyły. Nie mogło jej więc zabraknąć w TOP 10 :)

Poduszka poinsecja

Poduszka, która wprowadziła świąteczny nastrój :) Stosunkowo łatwa do zrobienia, również popularna wśród odwiedzających.

Przy okazji kilka zdjęć, które ostatnio zrobiłam, słońce dawało genialne światło i nie mogłam się powstrzymać :)
















Na koniec, z okazji szybko zbliżającego się Nowego Roku, życzę Wam samych sukcesów w każdej sferze życia i oczywiście wielu inspiracji i jeszcze bardziej wzmożonej kreatywności! Oby rok 2013 okazał się tym szczęśliwym :)


Pozdrawiam,








P.S.
Od 2.01.2013 będzie trwało Link Party pod hasłem "Przeboje 2012" :) czyli po prostu Wasze najlepsze pomysły z kończącego się roku. Przyda się na pewno bo jednak wiele świetnych pomysłów można przegapić jeśli nie ma się czasu na szczegółowe studiowanie archiwum każdego z lubianych blogów :)


Udostępniam ten post na:

CRAFTBERRY BUSH




7 komentarzy:

  1. Love your blog! I would love for you to visit my linky party going on now at http://wallisfarmsdailywalk.blogspot.com/2013/01/blog-post.html

    Have a great day!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierzasta choinka jest rewelacyjna. Bardzo glamour.
    Pozdrawiam śląc życzenia pomyślności w 2013 roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. 2012 was an amazing year for you!! 2013 is going to be even better I'm sure!

    Thanks so much for sharing this at The DIY Dreamer.. From Dream To Reality!! HAPPY NEW YEAR!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj:) Jestem tu po raz pierwszy ale na pewno nie ostatni! Twoje TOP 12 mnie zachwyciło! A przy okazji życzę spełnienia marzeń w 2013:) Pozdrawiam mocno!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki, oczywiscie mialo byc TOP 10 a nie 12.... Silly me:)

      Usuń
  5. Świeczki w korze są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger