grudnia 20, 2012

Świece w piórach


Z tym tutaj kombinowałam przez dłuższy czas :) Najpierw zrobiłam wianek z piórek, ale nie bardzo miałam gdzie go powiesić :P jak coś mi się spodoba to nie zastanawiam się gdzie to postawie...Później znalazłam w internecie taki pomysł:


 +
=


Połączyłam oba pomysły, dodałam trochę czerwonych kuleczek i voila! :) 
Pod wianek przykleiłam koło z grubej tektury, którą udało mi się gdzieś wygrzebać. Na to przykleiłam gąbkę florystyczną, w którą powciskałam świeczki (przycięte do różnej wysokości) i pióra między nimi. Nic trudnego :) Najwięcej czasu zajęło mi zrobienie wianka (znowu babranie się w tym całym pierzu:P)









 







Pozdrawiam coraz świąteczniej :D









Udostępniam tego posta na:

CRAFTBERRY BUSH 




12 komentarzy:

  1. fajny pomysł

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wianuszek. Zupełnie inny od wszystkich:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jak kleiłam choinkę z piór to mój mąż powiedział, że pokóji ja wygladamy jakbym kurczaka obierała :))
    a wianuszek wyszedł super

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie sie prezentuje!!! Ciekawi mnie gdzie ty te wszystkie ozdoby trzymasz?? ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;P tak poza sezonem? Duży strych mamy:P a w Święta dom wygląda trochę jak u Grizwaldów ("święta w krzywym zwierciadle";)

      Usuń
  5. Oryginalne muszę Ci powiedzieć , ale pikne !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję dziękuję! :D tyle miłych słów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo , bardzo pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger