grudnia 01, 2012

Projekt Choinka - gościnnie po raz pierwszy :)



Już drugiego dnia po rozpoczęciu "Projektu Choinka" mam ogromną przyjemność gościć u siebie pierwszą blogerkę :) LadyDi z bloga SZCZĘŚCIE JEST WYBOREM dołączyła do "Choinki". W swoim najnowszym poście prezentuje kilka ciekawych pomysłów na ozdoby (jak na przykład śliczny wianek i kulę robione z papierowych różyczek - koniecznie zobaczcie!;), ale, że gwoździem programu są przecież choinki to proszę bardzo, oto one :D 


Zieloną można powiesić, natomiast biała zdobi półkę. LadyDi opisała też jak coś takiego zrobić (bardzo proste!), więc serdecznie zachęcam do odwiedzin SZCZĘŚCIE JEST WYBOREM i czekam na kolejnych uczestników "Projektu Choinka".  



W poprzednim wpisie pokazałam małą wskazówkę co do następnej mojej choinki i tak się złożyło, że wygląda właściwie identycznie jak ta biała powyżej :P muszę tylko udokumentować zdjęciami i pokarzę swoją wersję piórkowo-pierzastego drzewka :)




Pozdrawiam :) udanego weekendu,


4 komentarze:

  1. Czy mozna u Pani zamówic białą choinkę???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście :) zapraszam do kontaktu mailowego: myspeckledfawn@gmail.com

      Usuń
    2. jeszcze tylko dodam, że ja robię choinki tego typu (tylko czubek będzie inny, można dopasować) http://speckled-fawn.blogspot.com/2012/12/projekt-choinka-moja-pierzasta.html

      Usuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger