grudnia 15, 2012

Pomysły na efektownie zapakowane prezenty



Hmm, czy tylko ja tak robię, że kupuję papier, do tego jakąś wstążkę i to tyle z pakowania prezentów? Czy może Wy też? :) Bo o ile sam prezent wymyślam i wybieram długo i starannie to z pakowaniem go już zbyt wielką kreatywnością się nie wykazuję. Zauważyłam też, że wiele osób stosuje tzw. "recykling papierowy" - po roku papier, w który my kiedyś zapakowaliśmy prezent wraca do nas w okrojonej formie :P To już, jak dla mnie, lekka przesada w oszczędzaniu. Oczywiście wiadomo, że taki papier, jeśli ma naprawdę ładny wzór, może się do czegoś przydać (decoupage przykładowo), więc warto sobie odłożyć, ale żeby znowu pakować w niego prezent? Lepiej nie. Ja w tym roku mam mocne postanowienie poprawy i przeczesałam internet wzdłuż i wszerz, żeby znaleźć ciekawe pomysły na pakowanie prezentów. Może Wam też się przydadzą, więc proszę bardzo, oto pomysły, które najbardziej mi się spodobały :)


martha stewart
 

źródło


instrukcja

instrukcja

instrukcja



 
instrukcja

instrukcja

instrukcja



instrukcja

Prawda, że piękne? :) Tak zapakowane prezenty zrobią ogromne wrażenie już na samo wejście, więc myślę, że warto ten raz do roku się postarać i zachwycić bliskich takimi cudami :)


LINK PARTY TUTAJ :)


Pozdrawiam ciepło ;)


4 komentarze:

  1. Ja akurat przykładam dużą wagę do zapakowania prezentów. Używam zwykłych arkuszy po pakowania paczek i szaleję z dodatkami, malowaniem, wstążkami, ciasteczkami itp. rzeczami przyczepionymi do paczki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie pomysły są super! To z reniferkiem słodkie! Może spróbuję?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również tylko pakuję w papier ozdobny. Ładne te pomysły ;) Jednak nie zgodzę się, że użycie jeszcze raz tego samego papieru to skąpstwo. Jeśli papier nie jest pognieciony, jest ładny i można opakować nim kolejny mniejszy prezent to czemu nie? Po co kupować kolejny papier i niszczyć drzewa? To raczej troska o środowisko, a nie skąpstwo ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się jeszcze nie udało tak rozpakować, żeby papier nie był nigdzie uszkodzony albo nie miał gdzieś jakiejś taśmy itp. ;) dlatego to piszę. Chyba, że zapakowało by się w niego jakieś naprawdę maleństwo.
      Pozdrawiam! :)

      Usuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger