grudnia 13, 2012

Poduszka Poinsecja


Do tego projektu zabierałam się straaasznie długo, jak pies do jeża, można by powiedzieć ;) myślałam, że będzie trudny, pracochłonny i oczywiście czasochłonny. Ale kiedy już któryś raz z kolei natknęłam się w szafie na tą szarą poszewkę, stwierdziłam, że trzeba wreszcie spróbować. No i po około trzech godzinach roboty mam poduszkę z filcową gwiazdą betlejemską :) bardzo świąteczna.





Poszewkę kupiłam w IKEA (10zł), gruby filc (4mm - 7,5zł za 0,5x1,5m) i dzwoneczki (1cm, 20szt za 6zł) na allegro.


Najpierw wycięłam 5 dużych płatków, rozłożyłam je na poduszce w kształcie gwiazdy i przykleiłam na środku odrobiną kleju na gorąco, żeby mi nie latały w te i we w te ;) 


Później przyszyłam płatki białymi nićmi do szydełkowania, i tutaj rada: bardzo mocno przyciągajcie te nici - dzięki temu liście będą później ładnie odstawać (na mniejszych tak robiłam i się sprawdziło, niestety przy tych większych o tym nie pomyślałam i są trochę płaskie). Tylko nie przyszywajcie ich do samego końca, jeśli zostawicie kilka centymetrów na końcu będą wydawać się bardziej 3D ;P


Później przyszła pora na kolejne pięć płatków, trochę mniejsze niż poprzednie. Rozłożyłam je pomiędzy tymi większymi, przykleiłam na środku i przyszyłam. Potem jeszcze jedna piątka i gotowe.


Na zakończenie przyszyłam w miejscu łączenia świąteczne dzwoneczki. Starałam się, żeby wyszło mniej więcej koło.






Planuję jutro wziąć się za jeszcze jedną taką poduchę tylko, że tym razem będzie mniejsza (35x35), materiał ciemno zielony, kwiat czerwony, czyli już bardziej świątecznie się nie da :)
I co myślicie? Wyszło dobrze? Trochę mnie denerwuje, że poszewka jest za luźna, muszę kupić większą poduszkę do środka.


LINK PARTY TUTAJ :)


Pozdrawiam,







P.S.
I oby ten śnieg się utrzymał do świąt! :I



Udostępniam tego posta na:

CRAFTBERRY BUSH 



11 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na efektowną, świąteczną poduszkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie ci wyszła ta podusia :) bardzo świąteczna i urocza:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kwiatuszek :) cała poduszka robi wrażenie :) bardzo inspirujący blog, pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł ,wygląda uroczo

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna:)))
    U mnie pada deszcz:(((

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger