grudnia 15, 2012

Młodsza siostra poduszki z poinsetią :)



Tak jak pisałam w poprzednim poście, zrobiłam drugą poduszkę z gwiazdą betlejemską :) Tym razem czerwony kwiat i zielona poduszka. No i  wielkość inna - jasiek.
 


 

Zdania są podzielone co do tego, która z poduszek jest ładniejsza ;) obie lubię jednak jasna jakoś bardziej przypadła mi do gustu. A Wam?

 

Kończę jeszcze 50cm choinkę, kulę "lodową" pokażę (chyba) jutro, zrobiłam też stroik, ale brakuje jeszcze świec, więc pewnie też jutro/pojutrze się pochwalę co tam "wystrugałam" :) No i skarpety na kominek będę robić :D Generalnie, zajęta jestem :P 

Pozdrawiam serdecznie! :)


2 komentarze:

  1. Fajowa......tak wogóle to bardzo mi się tu podoba i zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie :) bardzo mi miło ;)

      Usuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger