grudnia 18, 2012

Lodowa kula... tak jakby


Jak widać szaleję na poważnie :) bez przerwy coś tam sklejam, przyklejam, zszywam i nie wiadomo co jeszcze. Dzisiaj z mojego tornada twórczego wyłoniło się coś co nazywam kulą lodową :) No i cudna jest noo :P To zupełnie nie moja zasługa, kupiłam tylko styropianową kulkę i obkleiłam ślicznymi kryształkami, które znalazłam na allegro, one zrobiły całą robotę. Szczerze mówiąc, efekt przerósł moje oczekiwania, chciałam mieć taką ładną kuleczkę, którą gdzieś tam będę mogła sobie położyć (fajnie by pasowała do mojej pierzastej choinki), a wyszło coś co wygląda jak najprawdziwsze kryształy lodu w jakiś sposób zmrożone razem. Kiedy po nią sięgam mam wrażenie, że będzie lodowata :P


 Tutaj kryształki, płaciłam chyba ok.1zł za 10sztuk. Wykorzystałam 5 kompletów, więc całość wyniosła mnie jakieś 6zł (wliczając styropianową kulkę). Najzabawniejsze jest to, że widziałam niedawno małą choinkę z takich kryształków, która kosztowała...40zł (!) podczas gdy ja mogłabym taką zrobić pewnie za jakieś 15 :) Czasami opłaca się te całe diy :P


A teraz trochę więcej zdjęć mojej kuli. Świetnie się ją fotografuje, za każdym razem ładnie wychodzi :)







 




Przypominam jeszcze, że to już powoli ostatnie dni link part.
Również "Projekt Choinka" jest jeszcze w obiegu, więc jeśli ktoś chciałby gościć u mnie swoją choinkę to zapraszam ;)

LINK PARTY TUTAJ :)




Pozdrawiam! :)








Udostępniam tego posta na:

http://shabbyartboutique.com/2013/11/simply-shabbilicious-christmas-link-party.html


http://www.craftberrybush.com/2013/11/the-inspiration-gallery-61.html






7 komentarzy:

  1. Piękna Ci ta kula lodowa wyszła!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to wyszło , śliczna i oryginalna !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalny pomysł. Świetnie wyszło:)
    Dziękuję za odwiedzinki u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniały pomysł :) wykonanie super :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardo fajny pomysł z tą kulą,jak mogę... to chyba wykorzystam Twój pomysł-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie mi bardzo miło ;) a jak jeszcze się pochwalisz jak Ci wyszło to już całkiem :P

      Usuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger