grudnia 22, 2012

Już prawie...:)



Jeszcze tylko jeden dzień i zaczną się czary ;) Dzień był bardzo pracowity, więc niewiele było czasu na blogowe sprawy. Udało mi się jednak znaleźć chwilkę, żeby napisać Wam o kilku rzeczach, które zrobić bardzo chciałam, ale niestety nie zdążyłam i już raczej nie zdążę bo inne mam już zaplanowane.

Nie zapisywałam sobie źródeł, tylko same zdjęcia, ale myślę, że większość z nich jest na tyle prosta, że nie ma potrzeby na żadne instrukcje :)
Pierwsze będą śliczne ozdobne klucze z modeliny, które można powiesić na choinkę. (Może jeszcze mi się uda;)


 Świetny pomysł na nietypowy stroik. Prosty i tani a bardzo efektowny, niestety u mnie już miejsca brak :/


 No wiadomo, pomarańcze i goździki :) po prostu aranżacja pomysłu bardzo mi się spodobała.


Jeśli ktoś ma taki regał to poniższy pomysł jest idealny. Gdyby dodać do cyprysów jakieś minimalne ozdoby (np.delikatne łańcuszki), byłoby jeszcze bardziej świątecznie :)


Bardzo chciałam zrobić kilka tego typu choinek, ale śnieg uniemożliwiał nazbieranie szyszek, a teraz kiedy śniegu nie ma, ja nie mam czasu ;) Obcina się łuski szyszek i przykleja je na np. styropianowym stożku.


Jak już byłam w tych wszystkich piórach to miałam nadzieję, że przy okazji skleję sobie takie skrzydła.


 Ładny wianek z gałązek brzozowych i bombek. Do kupienia w jakimś sklepie (nie pamiętam adresu) za 90zł a samodzielnie zrobi się za grosze :)


Kolejny pomysł na wianek, tym razem bardziej nietypowy - z kokard.



Piękna ozdoba przed drzwi wejściowe:


Ten pomysł dla odmiany udało mi się zrealizować :) Cieniutkie świeczki w pniu/gałęzi brzozy.


A tutaj przy okazji kilka pomysłów jak ozdobić gwiazdę
 betlejemską





Takie zapachowe cudeńka jak te poniżej stoją już w całym domu i ślicznie pachną :)




Taki podobny stroik zrobiłam dzisiaj tylko w mniejszej wersji.


To zrobię jutro :) będą wisiały na oknie.


To wymaga troszkę więcej pracy, więc już się nie wyrobię, ale jeśli ktoś z Was będzie miał chwilkę to może spróbujecie :) tutaj podam link do instrukcji.

instrukcja

Taka girlanda wisi od wczoraj nad drzwiami :) Do girlandy ze sztucznego świerku powplatałam żywe gałązki jodły, do tego duże szyszki i kwadraciki kory brzozowej na jutowym sznurku. Jutro pokażę zdjęcia.



Za 23 godziny kończy się Świąteczne Link Party. Jak na razie najwięcej odwiedzin ma:

Bożonarodzeniowy wianek
 
A Wam jak idą przygotowania do Świąt? :)






Pozdrawiam! :)


2 komentarze:

  1. Wspaniałe inspiracje. Suszone pomarańcze w szklanym naczyniu to jest mój numer jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne inspiracje

    Wesołuch Świąt :)))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger