listopada 19, 2012

Wyróżnienia :D


No i zleciało, jesteśmy już w połowie pierwszego polskiego link party (nadal trwa TUTAJ) ;) Z tej oto okazji - kilka zupełnie subiektywnych wyróżnień. Baaardzo ciężko było mi wybrać bo każdy z dodanych postów, jak to się mówi, miał coś w sobie ;) Trzeba przyznać, że polskie blogerki mają się czym pochwalić!
Postanowiłam jednak, że z żelazną dyscypliną ograniczę się tylko do sześciu pomysłów. Poniżej przedstawiam, więc te, które mnie najbardziej się spodobały i sama chętnie je kiedyś wypróbuję :) 
(kolejność przypadkowa;)

Piękny pomysł na ozdobę z mchu - Od inspiracji do realizacji


Portal kominkowy w Dekolandii


Świetny tutorial - Home znaczy dom 


Niesamowita metamorfoza w Secret Garden


Urocza poducha z instrukcją wykonania - Moje wnętrzarskie ja


Rozeta ze starej książki - Kachna domowo


Wyróżnionym gratuluję i dziękuję serdecznie wszystkim imprezowiczkom ;) Za tydzień z okazji zakończenia link party kolejne sześć wyróżnień.

A tutaj guzik do skopiowania gdyby ktoś chciał się pochwalić :)




Pozdrawiam cieplutko ;)


6 komentarzy:

  1. Twój wybór w większości pokrywa się z moim typowaniem, rzeczywiście fajne pomysły, świetne wykonanie, gratulacje dla wybranych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie dziękuję za wyróżnienie!
    Jest mi bardzo miło!
    Sposób wykonania oczywiście przygotuję!
    Pozdrawiam serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje;)
    Wspaniałe inspiracje i pomysły!!!
    Pozdarawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla wyróżnionych. Rzeczywiście to piękne przykłady DIY:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu! odbierz a-maila :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziekuje za wyroznienie. Jest mi naprawde baaaaaardzo milo:)
    Gratuluje pozostalym wyroznionym:)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger