listopada 30, 2012

Projekt Choinka cz. 1




W tym roku wymyśliłam sobie "Projekt Choinka" :) A pod tą wielce zmyślną nazwą kryje się po prostu pomysł, żeby wypróbować i podzielić się z Wami różnymi sposobami na własnoręczne wykonanie choinek. Jak na razie wynalazłam (tzn. w internecie oczywiście :P) 4 takie choineczki z czego dwie już zrobiłam. Bardzo fajny patent jeśli z jakiegoś powodu nie możecie mieć w konkretnym pokoju czegoś większego.
Przedstawiam więc Kandydatkę nr. 1. 


Urocza, błyszcząca, łatwa do zrobienia i super tania :P Najlepiej zrobić ją z pudełek np. po płatkach śniadaniowych, czyli taka szara i raczej cienka tektura.


Na początek trzeba zrobić stożek dowolnych rozmiarów np. z arkusza bloku technicznego A3 (skleić albo zszyć zszywaczem, żeby dobrze się trzymał):


Później z tektury wycinamy większe i mniejsze kawałeczki w kształcie "łusek", które będą na siebie nachodzić.


Zaczynamy obklejać (klejem na gorąco) stożek od dołu większymi kawałkami i posuwamy się w górę coraz bardziej zmniejszając przyklejane "łuski".



Kiedy przebrniemy już przez ten etap, wystarczy tylko pomalować farbą w spreju - ja użyłam najpierw białej (krótkimi psiknięciami, żeby uzyskać takie kropki a nie równy kolor) i na to złotą. Na koniec dodałam jeszcze trochę brokatu na całości (muszę go chyba jeszcze troszkę dodać). Gotowe :)



Bardzo ładnie wyglądają ustawione trójkami (różnej wielkości).


Na tych zdjęciach widać jak się błyszczy :)



Możecie zobaczyć podobną choinkę (i dokładniejsze instrukcje) zrobioną przez Lucy z Craftberrybush. Więcej brokatu i wyglądają jakoś tak bogaciej ;)



A poniżej mała podpowiedź na temat kolejnej Kandydatki z "Projektu Choinka" ;)
Wystarczy tylko powiedzieć, że to był prawdziwy armagedon.


DLA ZAINTERESOWANYCH: jeśli ktoś z Was planuje (lub już zrobił) jakiegoś rodzaju choineczkę to zapraszam do dołączenia do mojego "Projektu Choinka". Polegało by to na tym, że publikowałabym posty z tzw. gościnnym udziałem innych blogerek, czyli np. piszesz do mnie na temat swojego dzieła, a ja z kolei piszę post, w którym opisuję ten pomysł, pokazuję zdjęcia i kieruję wszystkich czytających na Twojego bloga, żeby obejrzeli szczegóły. Proste :) Taki "gość" umieszcza tylko u siebie w poście albo na pasku bocznym guzik informujący, że bierze udział w "Choince".





Pozdrawiam serdecznie,








P.S.
Wczoraj pierwszy raz w tym roku pojawił się u nas śnieg :D Na chwilę zrobiło się biało ;)


7 komentarzy:

  1. śliczna choineczka :) Ja u siebie wstawiłam właśnie fotki pierzastej :) Dołączam do projektu choinka :) Już wstawiam u siebie baner :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł !
    Muszę pomysleć nad zrobieniem choinki w Quillingu, jak tylko uda mi sie to zrobić piszę czym prędzej do Ciebie! Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  3. No to czekam z niecierpliwością na Wasze choinki ;) a pierwszy post 'gościnny' już jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na choineczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci wyszła ta choineczka! Nie wiem czy dam radę zrobić swoją, ale dam znać w razie czego:-) Pzdr!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger