listopada 10, 2012

Pierwsze przymiarki do Świąt :)




Ledwo zaczął się listopad, a już w telewizji reklamy typu "poczuj magię Świąt", zawsze uważałam, że trochę to jednak za wcześnie - zdążą się człowiekowi przejeść zanim się w ogóle zaczną. Jednak z drugiej strony, przygotowania na Święta Bożego Narodzenia nie mogą czekać do ostatniej chwili (a później tłumy w sklepach i gorączkowe szukanie prezentów;) Jeśli planujecie samodzielnie wykonać chociaż jakiś ułamek ozdób, to im wcześniej zaczniecie tym lepiej. Dlatego dzisiaj kilka zdjęć z niektórymi projektami, które będę opisywać w ciągu dwóch najbliższych miesięcy. Może coś Wam się spodoba i postanowicie spróbować :) 




A tą świeczkę po prostu musiałam Wam pokazać :) uroczy konik na biegunach (sklep Home&you)









I kilka pomysłów z internetu, które mam zamiar wypróbować:






A po ciężkiej pracy (cyknięcie kilku zdjęć) obowiązkowa herbatka z cytryną przy kominku ;)
(uwielbiam ten kubek, idealny na zimę;)



Pozdrawiam cieplutko ;)


8 komentarzy:

  1. Uwieeeelbiam świąteczne ozdoby mogę je kupować w nieskończoność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie trafiłam na Twojego bloga. Jest cudowny, pełny inspiracji, aż chciałabym wstać zaraz od komputera i porobić takie fajne ozdóbki do swojego mieszkania. Będę na pewno często zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To są raczej Święta na całego :)!
    Tak, zdecydowanie Twój blog to kopalnia inspiracji :)

    Z przyjemnością zostaję na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  4. "Ledwo zaczął się listopad, a już w telewizji reklamy typu "poczuj magię Świąt" (...)" - listopad jeszcze ujdzie na rozpoczynanie świątecznych klimatów. Ale połowa września to już zdecydowanie za wcześnie ! A właśnie wtedy wyrosły w okolicznych sklepach półki ze świątecznymi opakowaniami i częścią ozdób , zaraz naprzeciwko półek z tematyką halloween...

    Ozdoby powyżej rewelacyjne :)
    A Twój kubek po prostu wymiata! Wcześniej podczas surfowania tu i tam natknęłam się na filiżankę ze spodeczkiem i czajniczkiem w ten sam wzór :) No super po prostu!
    Pozdrawiam ! I lecę ogladać/czytać resztę postów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do Liebster Blog - niech moi znajomi do Ciebie też zajrzą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo a ja wczoraj kupiłam taki wazon na prezent jak Ty masz kubek...........cudny jest i nawet zastanawiałam się czy sobie nie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bierz bierz :D świetne są, wprowadzają taką przytulną atmosferę ;) sama planuję dokupić jeszcze kilka rzeczy z tej serii.

      Usuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger