listopada 11, 2012

HAPPY HOUR czyli moja pierwsza impreza! Zapraszam szanowne blogerki :)



Oto mam zaszczyt zaprezentować moje pierwsze (pierwsze w Polsce?) linky party, czyli imprezę z linkami. Zasada jest prosta: każda z Was posiadająca swojego bloga i chcąca pochwalić się ciekawymi pomysłami, dodaje link do swojego konkretnego posta. Linki będą pojawiać się poniżej, dzięki temu inni będą mogli odwiedzić waszą stronę :)
Jedyne o czym musicie pamiętać to:
- podaj link do swoich własnych prac (żadnych linków do sklepów itp), do konkretnego posta (nie do całego bloga),
- na dole swojego posta dodaj guzik z łączem do naszego party (lub dobrze widoczny link), żeby odwiedzający Twoją stronę mogli do nas dołączyć (guzik z kodem poniżej),
- odwiedzaj innych, zostawiaj komentarze, baw się dobrze! :)
-  opcja dla chętnych: follow me please :P


Jeśli uda się zebrać wiele fajnych pomysłów, będę wybierać najciekawsze z nich i prezentować w osobnych postach, żeby wszyscy odwiedzający je zauważyli.

Imprezę zaczynamy 14.11:)

przykładowe link party: tutaj





Pozdrawiam serdecznie :)



54 komentarze:

  1. świetny pomysł. Będziemy się mogli wszyscy poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy istnieje odgórnie narzucona tematyka postów czy jest to obojętne?

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do tematyki to w linky party można wrzucać posty związane po prostu z wnętrzami, domem, ogrodem... a czy to będzie jakiś tutorial uszycia poduszki, czy ładny bukiet kwiatów to już zupełnie obojętne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł,zaraz dodam buttonik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zaproszenie, już jestem;-) Gratuluję pomysłu.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki dziewczyny, że wpadłyście ;) czekamy na więcej imprezowiczek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzięłabym udział, ale mój blog nie jest niestety w temacie. Za to zainspirowałaś mnie do własnej imprezy;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, jest imprezka - nie może mnie zabraknąć :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem:)Świetny pomysł:)Mój łosiek jest zabawką, ale można go podpiąć pod dekoracje domu! U mnie wita gości:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję pomysłu! Świetna organizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Kasiu! Jestem pierwszy raz u Ciebie i zdecydowanie zostaję! Nie dość, że też jestem zakręcona na punkcie DIY jak Ty, to w dodatku jestesmy koleżankami "po fachu". Z pewnością wezmę udział w Twojej imprezce! Zapraszam do mnie www.howshemakesit.blogspot.com CU :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za zaproszenie, już się 'dokleiłam'. Bardzo fajny pomysł.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. :) ciesze się że ruszyło
    bo już się martwiłam że będę jedyna
    wieczorem "zrobię przegląd linkowy"
    super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też się zapisuję:)pomysł genialny!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję za propozycję. super pomysł! post już napisałam i dodałam fotki z przekierowaniem do postów. mam nadzieje,że nie przedobrzyłam.......
    pozdrawiam. Lidzia

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki za zaproszenie, już się wpisałam z moim pomysłem na karmnik dla ptaków :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za zaproszenie, włączam się i ja

    OdpowiedzUsuń
  18. już dodałam post na moim blogu kochana!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. dziekuje za wizyte ,komentarz i zaproszenie. jutro na spokojnie zapoznam sie z zasadzami.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz takie coś widzę:-p ale ja jeszcze świeżak jestem więc nieogarniam;p ale pomysł rewelacylny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też stażu oszałamiającego jakoś nie mam :P brałam udział w wielu takich link parties na anglojęzycznych stronach, a, że w Polsce blogi są bardzo trudne do znalezienia i raczej ze sobą nie połączone, to pomyślałam, że nam też się coś takiego przyda od czasu do czasu :)

      Usuń
    2. pomysł naprawdę genialny:)ile można się dowiedzieć, ile osób poznać!brawo Kasiu!dzięki:)

      Usuń
  21. nie ogarniam:(
    powinnam dodać w moim poście ten kod, który Ty podajesz? I co dalej?:)

    Pozdrawiam, Anna

    http://odinspiracjidorealizacji.blogspot.com/2012/11/diy-dekoracje-z-mchu.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzy wypowiedzi poniżej napisałam co z tym fantem zrobić ;)

      Usuń
  22. Dziękuję za zaproszenie i pomoc!
    Super pomysł!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć :) Dzięki za zaproszenie :)
    Ale ja w ogóle nie rozumiem jak to działa..:( Podaję Ci link do swojego postu a Ty co dalej robisz z nim publikujesz go na swoim blogu? Jaka jest tematyka bloga? Fajny pomysł :)
    napisz jak to zrobić :)
    buziaki Ania

    OdpowiedzUsuń
  24. kliknijcie na "add your link" (niebieski guzik pod tymi linkami, które już zostały dodane). Wtedy trzeba wypełnić trzy pola:
    url (adres konkretnego posta)
    name (nazwa bloga albo posta, czyli jakiś tytuł po prostu)
    email (wiadomo) :)
    Kliknijcie "next step"
    Później będzie następny krok czyli wybór zdjęcia, które ma reprezentować wasz post. Na koniec submit i to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapomniałam o jednym, jak już dołączycie do party to w swoim poście, który wybrałyście dajcie na końcu informację, że udostępniacie tego posta na link party (i w tym miejscu link do imprezy, żeby inni mogli dołączyć:) albo zamiast linka(w sensie, że tekstowego) to podany przeze mnie guzik z jelonkiem (który też posłuży jako link)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziekuje za zaproszenie :-)
    Juz dolaczylam cos od siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super :D jest nas coraz więcej;) proszę odwiedzajcie się i zostawiajcie komentarze u innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna zabawa!
    Dziękuję za zaproszenie, jest mi bardzo miło:DDDDD
    Pozdrawiam ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  30. ale super pomysł, dziekuję za zaproszenie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Znakomity pomysł! Dziękuję za zaproszenie. A instrukcja obsługi bardzo się przydała :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. dziękuję za zaproszenie.jeśli zrobię coś naprawdę ciekawego,dołączę się.póki co obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj, dziękuję za zaproszenie, postaram sie umieścić kilka postów, uwielbiam DIY;)
    Banerek umieściłam na pasku bocznym;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję za zaproszenie! Super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też dołączyłam swój post chociaż nie dostałam zaproszenia:(...ale mam nadzieję,że mogę dołączyć do waszego grona?
    Banerek umieściłam pod postem.
    Bardzo mi się podoba pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że możesz ;) właśnie o to chodzi, żeby jak najwięcej się nas spotkało. Starałam się wyszukać jak najwięcej blogów, żeby zaprosić autorki, ale wiadomo, do wszystkich nie dotrę, więc cieszę się, że sama wpadłaś :D

      Usuń
  36. Dziekuje za zaproszenie do zabawy...kurcze ale czy to musza byc tutoriale?? ja nie mam czasu na ich robienie a w zabawie chetnei wzielabym udzial :) Pozdrawiam serdecznie Urszula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w kazdym razie link skopiowalam i wkleilam u siebie pod najnowszym postem :) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. to nie muszą być same tutoriale, po prostu szeroko pojęte "fajne pomysły", które inni mogą jakoś wykorzystać ;)

      Usuń
  37. Dziękuję za zaproszenie! :) Już się podpięłam,chciałam edytować zdjęcie ale nie bardzo wiem jak,bo wyszło mi zupełnie co innego niż planowałam :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej ;) jeśli już wstawiłaś swój link to możesz go usunąć i wrzucić jeszcze raz z innym zdjęciem, edytować się nie da, najwyżej przyciąć (opcja 'crop' kiedy pokarze ci zdjęcia do wyboru) albo zrobi to automatycznie.

      Usuń
  38. a tak w ogóle drogie Panie został tylko tydzień do końca, więc już powoli ostatnia szansa na doczepkę ;)
    dzisiaj też wrzucę post z "wyróżnieniami".

    OdpowiedzUsuń
  39. Witaj,
    bardzo dziękuję za zaproszenie. Oczywiście chętnie skorzystałam. Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  40. http://pismavoblaka.blogspot.com/
    i love you!

    OdpowiedzUsuń
  41. Czy mogę dorzucić jeszcze jeden wianek? Czy ilość zgłoszeń jest ograniczona?
    Nadmieniam, że są już moje dwa;-)
    Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wrzucaj śmiało :) piękności nigdy za wiele ;)

      Usuń
  42. Witam i ja się zgłaszam na imprezkę :) Mam nadzieję, że wszystko dobrze zrobiłam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że dobrze ;) już prawie w ostatniej chwili do nas dołączyłaś :P witam serdecznie w gronie imprezowiczek ;)

      Usuń
  43. Fajny pomysł. Szybko i na temat:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger