października 18, 2012

Karczoch?



No naprawdę nie wiem czemu, ale słowo 'karczoch' niesamowicie mnie bawi;) Was też? W każdym razie  piszę o nim dlatego, że niedawno skończyłam właśnie coś co jak taki karczoch wygląda... chyba.


I co? Karczoch? Nie karczoch? ;)  A może ktoś zgadnie z czego go zrobiłam? Ktoś myślał, że to z tipsów :P Ale nie, to po prostu plastikowe łyżeczki, poodcinałam uchwyty a łebki przykleiłam klejem na gorąco do słoika (znowu zdj zrobione komórką):


Zaczęłam od góry i schodziłam z łyżeczkami stopniowo w dół. 


Jak widać, jelonek znów okazał się pomocny - przytrzymywał ogonkiem świeżo przyklejone łyżeczki, żeby nie zjeżdżały :) 


Można sobie wyobrazić jak patrzyły na mnie ekspedientki w sklepie kiedy płaciłam za ponad 100 sztuk plastikowych łyżeczek... i to jesienią :P W sumie przydałoby się dokleić jeszcze kilka na samym dole, ale w okolicy wykupiłam już wszystkie ;) 


Zastanawiam się nad pomalowaniem tegoż karczocha na jakiś kolorek, może złoty - genialnie by wyglądał na Święta. A ponieważ w środku jest słoik, można go użyć jako wazonik. 



Tym razem to nie był mój autorski pomysł, karczocha znalazłam na craftberrybush - polecam stronę ;)





Pozdrawiam serdecznie,


4 komentarze:

  1. A gdyby go jakoś podświetlić (tylko nie wiem czy świeczką, bo mogłaby stopić karczocha!) Wiesz jak się zaczęłam zastanawiać nad tym słowem, to też zaczęło mnie bawić :D Pomalowany na złoto - moim zdaniem będzie strzałem w dyche! A tak w ogóle to jak go tylko zobaczyłam, to od razu pomyślałam o łyżeczkach, jeszcze nim przeczytałam odpowiedź. Trzeba było jej tak szybko nie zdradzać, czytelniczki by się pomęczyły ;)
    PS. Napisałam odpowiedź w sprawie świecznika

    OdpowiedzUsuń
  2. Też myślałam o podświetleniu, ponieważ w środku jest słoik to zawsze mogę włożyć świeczkę tealight, prawdziwą (chyba nie powinno się nic stać, wejście karczocha jest szerokie u góry, więc łyżeczki nie powinny ucierpieć) albo ledową (ostatnio kupiłam kilka). I dzięki za odwiedziny i rady co do świecznika ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karczoch :D
    I też pomyślałam że świetnie wyglądałby podświetlony - skoro w środku jest słoik :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger