października 02, 2012

Jesiennie :)



A w międzyczasie dwa metry od wrzosowiska:


Prywatne muchomory, podgrzybki i inne :) Ten ze zdjęcia u góry rośnie pod 10-letnim jaśminem.



I rosną kolejne:



A te dwa i kilka innych umiejscowiły się zaraz przy płocie od frontu domu.


W sumie zupełnie przypadkowo zrobił się z tego taki ogród w stylu angielskim - głównie dziko plus troszkę organizacji.


Powyższe zdjęcia robiłam kilka dni temu, teraz muchomorów jest już coś koło dziesięciu (mnóstwo zdjęć, ale nie potrafiłam wybrać:P)






Jakby ktoś nie wierzył, że to ogród, a nie las, to w tle tutaj widać płot ;P




Było o prawdziwych muchomorach, więc pokażę jeszcze jednego, który zagnieździł się w donicy z bluszczem i trawą :)



   Kiedy robiłam porządek w innym miejscu ogródka, w odwiedziny przyleciał bąk, a ja poleciałam po aparat :)




No a poza tym, moja jesień wygląda też tak:










I jak można mówić, że jesień to ponura pora roku? Cieszmy się nią póki trwa :)




Pozdrawiam serdecznie,


2 komentarze:

  1. Pięknie i kwiatowo :) u mnie już tylko się ostały pelargonie na balkonie :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger