sierpnia 22, 2012

Domowe Klimaty

source:  http://www.etsy.com

Urocze małe domki? Nie wiem jak Wy, ale ja właśnie tak sobie pomyślałam. Jednak cena trochę zniechęca - 40zł za takie maleństwa. Pomijając już fakt, że można coś takiego bez najmniejszego problemu zrobić własnoręcznie, prawda? :) No to wygrzebałam z szafy trochę gliny i farby no i mam:






I jak? Podobne do oryginału? :) Bardzo ciekawie prezentują się na półce z książkami, obok prawie stuletniej grafiki (malowana piórkiem i tuszem, sąsiad znalazł na strychu i stwierdził, że mogę sobie wziąć :D).
Poza tym, wczoraj zrobiłam na szybko taki oto prototyp:






Znalazłam w internecie zdjęcia kilku zamków i innych ciekawych budowli, wycięłam dokładnie górę i kilka okienek, a dół skleiłam z tyłu. W środek włożyłam 'świeczkę' LED (oczywiście tradycyjne świeczki się nie nadają), która nawet mruga jak prawdziwa. Niby zwykły wydruk a wygląda bardzo trójwymiarowo. Mam zamiar zrobić kilka takich domków dla lepszego efektu - pokażę za jakiś czas :)

Pozdrawiam serdecznie,


4 komentarze:

  1. Małe domki są super, a zamki - dopóki się dokładnie nie przyjrzałam, byłam pewna, że są trójwymiarowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ;) sama się nie mogę nadziwić jak ten zamek ciekawie wygląda, prawdziwe 3D ;)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger