lipca 30, 2012

Sunburst Mirror

Jak Wam minął weekend? Ja swój spędziłam nad morzem, na szczęście pogoda dopisała :) Było gorąco i słonecznie i właśnie ze Słońcem związany jest dzisiejszy post.



 Bardzo często zaglądam na anglojęzyczne blogi, na których można znaleźć naprawdę fantastyczne pomysły. Jednym z nich jest bardzo popularne ostatnio lustro nazywane 'sunburst mirror' czyli takie, które wygląda jak Słońce. 





Widziałam takie lustra nawet za >500zł. Nie wiem jak wy, ale ja raczej takiej kwoty na niewielkie lustro nie wydam :) Dlatego zrobiłam je sama według instrukcji na tym (jednym z moich ulubionych) blogu:



No a na zdjęciu poniżej moja wersja, lusterko kupiłam na allegro za dosłownie kilka złotych, promienie to po prostu patyczki do szaszłyków (kupiłam dwie paczki po 50sztuk), pomalowałam całość złotą farbą żeby lepiej wpasowała się kolorystycznie.


Pozdrawiam serdecznie i udanego tygodnia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger